Victoria Är arg!!!!!

Ja för det är hon. Är såååå förbannad på pilgrim.
Förväntar mig verkligen inte att ni ska förstå något av de jag skriver, för det blir förmodligen för komplicerat. Men ändå, måste skriva av mig!

Vi beställde in vår-kollektionen, och allting var bra. Förutom 2 saker som var restade, och inte skulle komma förrens den 16:e April. Jaha, tänkte vi. De får ju gå!
Men efter en lite närmare titt på vår beställning så såg vi att där var saker vi HADE BESTÄLLT som inte ens stod med på våran order. Utan dom hade inte ens gått in i deras system.

Då är min fråga.. Hur går detta till? Vi pratade med säljarna PERSONLIGEN! Satt oh skrev ordern TILLSAMMANS!

I vilket fall som helst, så hör jag av mig till vår kontaktperson, som då är mammaledig.... Så jag blir vidarebefodrad till en annan tjej vid namn Camilla. Det visar sig att hon är på semester tills den 6:e och kan därmed inte hjälpa mig, utan ber mig lägga en NY order till självaste Pilgrim i DK.

Fine, tänker jag. Då gör jag det. Jag skriver upp allting vi ska ha, och skickar det till huvudkontoret i Danmark. Får ett svar efter x antal dagar att dom har mottagit ordern och allting skickas den veckan.

Jag pustar ut, och tänker ja det var ju inte så svårt. Men ACK Victoria, så fel du har!!!

I dag kommer det ett paket från DHL, som jag tar emot och öppnar. I det här paketet är vissa av dom restade sakerna + saker vi ALDRIG har beställt! Wohoo.. ÄNNU en fel order!!!

Förbannad som jag är, så ringer jag till huvudkontoret och ber om att få prata med personen som har mottagit min order! Varpå han säger " Har du och jag talats vid tidigare?" Ehhhhhh, SÄR!!!!

Ber honom kolla upp vart det andra paketet tar vägen, med det senaste som jag har beställt... Han försöker kolla upp de, men det visar sig att den ordern INTE HELLER HAR GÅTT IN, och han kan inte komma ihåg att jag har gjort den...

FLYFÖRBANNAD Victoria försöker att kommunicera så gott de går med honom, men självklart blir det väl fel. Danska-Svenska....

Men i vilket fall som helst så gör han EN NY ORDER till.... Och säger att han skickar en bekräftelse till mig på mejlen... Direkt! Jag har kollat mejlen nu i en halvtimme, och där är INGEN. Än så länge..

Skulle inte förvåna mig om jag nu får 4 paket eller nått med samma innehåll! Skulle något fel ske denna gången, så stänger jag butiken, packar ner lite vapen och tar tåget över till DK. Letar upp deras kontor och massakerar hela bunten.. *Skämt å sido*.

Nej, nu vet ni i allafall. Pilgrim = SKÄRP ER!

Jenny, hur länge ska du vara mammaledig?!?!?! Du äger. Inget fel alls med dina beställningar.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback