Here we go again.

Eftersom jag inte har nått bloggliv längre (?) så snor jag återigen från andra. Figures - bättre än inget?


Jag har:
(  ) Knarkat.
(X) Somnat i skolan.
(  ) Stulit en bil.
(X) Blivit puttad i en pool med kläderna på.
(X) Varit kär.
(X) Haft sex.
(X) Blivit tagen av polisen.
(X) Skolkat. - Jadå, förmodligen mer än dom flesta.
(X) Flugit flygplan. - Rest utomlands självklart.
(X) Gått vilse. Skulle ta taxi på Mallorca till stan, råkade hamna i "gamla" stan. Ingen hejare.
(  ) Varit nära på att dö.
(X) Gråtit dig till sömns.
(X) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.
(X) Dansat i regn.
(X) Åkt skidor. - Reste alltid till Norge eller Österrike när jag var mindre för att åka skidor.
(  ) Haft analsex - Haha, bara för att de SKA va så, så svarar jag inte på denna frågan. Man får lämna lite till fantasin.
(  ) Genomgått en operation.
(  ) Sett en del av mig själv brinna.
(X) Använt ett falskt ID. - En somaliers ID. Inte alls lika varandra, men jag antar att så länge man är mörkhyad på fotot så funkar det. Haha.
(X) Rört en orm. - Brukade alltid kela med Pontus ormar.
(X) Blivit bestulen. - En gång, hemma hos Jane. Jonzon stoppade alla från att gå ut ur huset, och vips trillade min mobil fram... Någon som var rädd för Jonzon alltså!
(  ) Fått oralsex. - Principsak även här. Privacy.
(  ) Gett oralsex. - And again.
(X) Blivit missförstådd. - Har inte alla blivit det nångång i sitt liv?
(  ) Blivit misshandlad
(X) Varit i en bilolycka. - Påväg till Petras stuga utanför Ystad, med Amit som förare. Surprised?
(  ) Varit vittne till ett brott.
(X) Fått en önskan inslagen. - Tror det i allafall.
(X) Sett på porrfilm. - Återigen, nånting alla har gjort väl?
(X) Suttit på ett tak.
(X) Skrikit så att jag inte fått luft.
(X) Pratat i telefon i mer än 4 timmar. Ja, de har väl hänt nångång. Förmodligen nått av de värsta som har hänt mig. Dör hellre än pratar i telefon mer än max 5 min.
(X) Stannat uppe hela natten. - Brukar jag göra såfort jag är ledig:)
(X) Inte duschat på en vecka. - Japp, så är det! Låg i mini-lumpen när jag gick på Bernadotte. Det gick nog lite över en vecka innan man fick duscha.
(  ) Brutit någon kroppsdel.
(X) Sovit naken.
(  ) Tatuerat mig. - Har inga änsålänge, men har dock in inplanerad.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback