Lördag och födelsedagskalas.

Då var lördagen kommen. I dag (kväll) står födelsedagsfest för Caroline på schemat.
Hoppas de blir trevligt och att jag inte är seg.

I går blev det ingen utgång. Jag stängde butiken vid 20 tiden på kvällen, för det var så pass mycket folk. Klockan 20.30 låg jag och sov så gott i sängen. Fram tills 21.30 när man var tvungen att ta itu med tvätten ifall man skulle gå ut. Klockan 22 var jag tillbaka i liggläge. Orkade verkligen ingenting i gårkväll. Kenneth var ju sugen som vanligt på att gå ut, men jag är så trött på det .

Det är alltid samma sak ju, spelar ingen roll vilket ställe man än går till. Allting kretsar kring alkohol. Visst, det är gott med nått glas vin. - Det är ungefär så långt som jag sträcker mig nuförtiden.

Känns som att jag är för gammal.. Borde finnas andra saker att göra i stället.

Aja.. De här med barn o sånt kanske inte är helt fel? Nej, usch. Lägg av. Jag vill inte ha barn förrens om 5 år.

Nä.. Nu måste jag göra mig i ordning för kvällens bravader. M&P passar Nano i kväll så.. Jag har inget att skylla på om jag inte vill gå ut i kväll.. Så jag antar att... De blir utgång ändå för Carolines skull..... Just shoot me?

Tror jag ska ta nästa månad och bara va hemma alla helger. Just nu låter det väldigt fint.

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback