Usch!

I dag känns det inte som att det är en bra dag alltså.. I dag är sista dagen vi har öppet i butiken. Sen är den stängd för gott. Det känns riktigt trist, men samtidigt känns de kul att börja om med internetbutik i stället. Kommer kännas mycket lättare. Hoppas jag.

Men som sagt idag är det tungt. För både mig och mamma. Speciellt för mamma tror jag. Men även hon är glad att börja om på ny kula.

Dessutom har jag riktigt ont i ryggen i dag, och de spelar nog ingen roll om jag tar smärtstillande. Vissa dagar får man så ont så de spelar ingen roll vad jag gör. Det är bara att vänta ut det.

Ohh jag är bölig i dag.. Ingenting känns bra.

Usch alltså.

Nä, om man kanske skulle gå ut och ta en öl sen kanske och dränka sina sorger lite. Är ju som sagt ledig nu framöver på dagarna, så de gör inget om jag blir bakis. ;)

Nä.. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig en stund och hoppas på att ryggläga hjälper lite.

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback