Diadem

Är sjukt underskattat har jag kommit på.. Jag använder nästan alltid diadem när jag har en dålig hårdag, fett i botten, eller tvätta ansiktet o så. En sjukt bra grej, som nästan ingen använder längre? Jaja, en tankte bara för att öppna för dagens skrift.

Nu är de fredag, thank god. Är verkligen helt slut! Har jobbat hela veckan, och slitit för att kunna behålla mitt snitt på kvällsjobbet som verkligen är kämpe bra för tillfället. + Att man har haft ont i ryggen i 3 dagar konstant. Nu har det dock gått över en hel del, skönt. Började fundera på om jag skulle skjuta mig själv eller nått.

Jaha.. Jaja.. - som Emmas pojkvän säger.. Vad ska man skriva om nu då?

Hmm.. Ja, Jenny ska ha folk i dag ju. 25 års fest står på schemat för alla andra utom mig.. Känner inte mig riktigt upplagd för sprit och massa folk, även om det hade varit kul att se Jonzon spela med sitt band. ( Har faktiskt aldrig sett det... Fy och skam på dig Victoria ). Ja, vi får se om jag pallar ta mig dit och vara trevlig;)

I morgon är det kräftskiva hos päronen med mina älskade mostrar och faster o mer. Kommer att bli väldigt trevligt! Det blir det alltid.

Så hmm, man hade iof kunnat packa resväskan.. Flytta hem till mamma och pappa hela helgen.. Gå till Jenny i kväll, och sen sova hos päronen.. Iomed att man ändå ska va där på lördagen.. Sen söndagen kan pappa köra mig till jobb...

Fan Vicke, du är ändå smart! See ya.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback