The Blog has been re-enstaaaaaated.

Har ingen aning om hur det stavas. Men de lät som en bra överskrift.

I´m back, i think..

Har inte haft något behov av att skriva på jätte länge, men i dag när jag vaknade så kände jag, de där med bloggen alltså? Man kanske borde börja skriva lite igen?... Så nu ska jag försöka hålla det uppe så får vi se hur de går.


Självklart har väldigt mycket hänt sedan jag skrev sist. Both good and bad. Men mest bra:) Vi bor kvar på Davidshall, har verkligen börjat få ordning på lägenheten (typ 2 år senare), inhandlat allting vi vill ha nu förutom 50 tums tvn och surroundsystemet. Annars är allting klirr:)

Nano har växt som attans. Nu är lite plutten faktiskt 1,5 år. Tiden går så snabbt, man hinner inte med. Kommer ihåg när han var så liten att jag kunde hålla honom i en hand. Men han är fortfarande precis lika sprallig, kelen och go som när han var valp så de känns bra! Även om det är jobbigt att han är mammig, så är det ändå gulligt:)

Mina föräldrar står i och håller på. Dom håller på att göra om trädgården där hemma så man har varit en hel del i Bunkeflo i sommar. Jätte fint har de blivit hittills, nu är det bara poolen som fattas. Vi har äntligen lyckats övertala pappa efter X antal år att vi ska ha en pool. Så finally.

Mina vänner är utsållade och fasta:) Känns riktigt skönt att bara omge sig med folk man verkligen kan lita på och som litar på en själv. Utan backstabbing, skitsnack osv. Ni som är kvar - guldvärda i mina ögon.

Butiken ska läggas ner, vi går ut på nätet i stället. Så nu har vi 50 % rea på allting i butiken. Även Pilgrim, så ni kan ju tänka er flödet av människor.. Känns sorligt men ändå skönt att inte ha kvar butiken. Känns som att de kommer att bli enklare över nätet. Hoppas jag i allafall.

Mitt kvällsjobb har jag kvar och i´m still going strong. Höjer mitt snitt varje månad och är fantastiskt nöjd. Ligger på runt 12an tror jag. Fint!

Uteliv och så har det inte blivit så mycket av, har faktiskt tröttnat en hel del på det. Självklart leker man fortfarande fyllekaja i bland ju, men mer sällan nu än tidigare. Senast i går satt Camilla & Robert hemma hos oss och drack jäger. Vilket slutade med att alla skulle gå till Crown. Alla utom jag. Jag stannade hemma och satte på Laguna Beach och däckade. Haha.

Japp, ni såg rätt.. Laguna Beach. ( Från de ena till de andra...) Alla mina serier har haft uppehåll i flera månader. Så jag började följa The Hills. Fastande ganska snabbt, och vips så hade man sett alla 6 säsonger. And then what? What to doooo? De fick bli Laguna Beach, för att se hur The Hills blev The Hills gänget..

Jaja, nu svamlar jag. Tänkte lägga upp ett inlägg med massa bilder också.

Ciao, förhoppningsvis skriver jag snart igen.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madeleine

Wooohooo.. FINALLY! Jag har saknat din blogg :-) Skönt o höra att allt är bra med dig, evigheter sen sist. Kanske ses ikväll hos Jenny om du ska dit. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback