Äntligen fredag!

Skönt. Är Vicke sliten? Svar ja.
Kommer Vicke att ta det lugnt i helgen? Svar nej.

I går jobbade man, både dag o kväll. Satte 14, så jag är nöjd:) Därefter kom man hem till en tom lägenhet, ställde sig o började laga tonfisk-pasta. 4 portioner och bunkrade upp med matlådor.
När allting var färdigt så slängde man sig i soffan och tänkte att nu... nu... kan jag bara ligga här i 4 timmar tills Knet kommer hem, och inte göra nånting alls! Så blev det så klart inte.

Knet ringer och frågar om vi ska ta en runda på stan när han kommer hem.. Jag kan inte säga nej.
Camilla ringer o säger nu kommer jag hem till er. Så de blev vin och utgång..
Harrys stod på listan, och därefter knallade vi in på Etage. Så grymt onödigt. En torsdag? Jag måste lägga av.
I vilket fall som helst så var det mycket trevligt i allafall.

I dag var det kö in till butiken när jag skulle öppna. Där stod en hel del tjejer/tanter och väntade på att jag skulle låsa upp. Great - tänker jag. Nu kommer ni när jag är bakis. Men det gick bra, alla köpte vad dom var ute efter och gick nöjda härifrån.

I kväll har jag ingen aning vad som händer. Min första tanke är sängen - soffan. Men det lär ju inte hända som vi alla vet.. Knet jobbar tills 1. Camilla o Robert är väl säkert sugna på nått.. Så ja..

I morgon kommer bli en rolig dag hoppas jag! Caroline har fyllt 31 år, och ska firas på lördag i hennes nya lägenhet. Kommer förhoppningsvis bli väldigt trevligt. Hon har ett väldigt trevligt umgänge så det kan nog inte gå fel. Därefter blir de utgång. Ingen aning om var, men kan slå vad om att dom vill till Mosaik.

Nä.. Man får göra nått nyttigt. See ya.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback