Vad Hände Där Egentligen?

Vad har hänt med vädret? Allting var på rätt väg! Sol och riktigt varmt! Började ju röka ute o allt. Sen bara sådär så slog vädret om igen.. Katastrof.. Så trist! De bara regnar, regnar och regnar..

Får verkligen hoppas att de vänder igen framåt helgen.

Igår jobbade man som vanligt, och gick därifrån mindre nöjd. Sålde inte alls lika bra som jag brukar, så de blev lite panik. Sänkte mitt snitt från 140 i timmen till 120. De är ganska mycket. Bad om att få hoppa in en extra dag, för att kanske kunna räta upp snittet. Så i dag jobbar man igen. Yeaaah... Eller inte..

Vaknade upp i morse lide taggad att jobba, kände mig utvilad och allt. På nån höger så råkade jag somna om ändå.
What?!- Utvilad var det.... Och på nån vänster vaknade jag försent och öppnade butiken ganska sent.. Japp.. Så där rök mitt humör. Denna dagen hade varit bäst om man hade fått vara hemma, ligga i soffan och äta cheeseballs. Har fått nån noja på dom. Men nope.. Eftersom man skulle vara duktig, så får man stå sitt kast och palla sig iväg till de andra jobbet sen.. IT SUCKS.

Till nått annat.. Hmm.. Lina kommer hit i dag. Robin var här igår, jag är bortskämd.:) Nä, men Lina kommer idag och ska titta på lite Pilgrims smycken. Som tur är så jobbar även Lina ikväll, så man har nån att jävlas med!

Nä.. Nu ska jag ta en cigg.
INOMHUS! Det är ju snorkallt nu. Sen får man väl sminka sig o käka nått.

By the way, de e helt dött i dag. Två dagar innan löning.
- Shoot me.

Haj o ivaj

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback