Banta!

Hej alla!

Klockan är 07.41 och jag är uppe.. Har varit såhär nu sen vi stängde butiken.. Är uppe vid 5-6 varje morgon.. Kan inte sova längre.. Behöver en hobby eller nått  nu när jag bara har mitt kvällsjobb.. Så jag har bestämt mig för att börja träna... Får se hur länge jag pallar de..Haha, är ganska lat av mig..

Men började "banta" i måndes och har redan gått ner nästan 5 kg. Så det är bra Victoria:) Ska vara fit for fight till sensation tänkte jag. Har även tankat hem Zumba fitness som är AS KUL! Dansa är ju så roligt! Så vi får se hur de går med det!

Tänkte faktiskt gå och lägga mig nu en stund och försöka sova lite, för att sedan gå upp om nån timme o köra ett Zumba pass, in i dushen och till jobbet.

Trevlig måndag alla!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback