Uppdatering.

Okej, eftersom folk ber om uppdatering till höger o vänster. Så varsågoda.

Här kommer den..

INGENTING HAR HÄNT PÅ SENASTE TIDEN!

Japp, så är det. Så det finns ingenting att uppdatera om.

Hmm.. Kan ju berätta att jag var på firmafest i fredes på Gossip och åt skit god Ryggbiff. Lyckat som fan. Fick även diplom som Vår egna skåning eller nått. Med 3:e bäst resultat. Så de va nice:) Då vet man att man är bra:) Sen skulle alla dra ut, men de blev bara jag, Lina, Linnea och Anna. Skit trevligt de också:) De fick bli Happy. Shot och cider:) Gott gott!

Därefter blev det HB, eftersom Lina inte hade nått legg. DÄR, är en nyfunnen vän som jag gillar starkt förresten:)

I lördes blev det inflyttningsfest hos Emil och Josefin i västra hamnen. Jätte fin lägenhet, fick dock tillbaka massa minnen om förra lägenheten på Annestad.. Men annars var det skit skoj! Alla blev jätte fulla och rediga;) Haha, vi var väl inte hemma förrens vid 5 nån gång:)

Nu e man på jobb, men hade hellre legat hemma. Är ganska sjuk. Krasslig i halsen. Vaknar upp varje dag med spyan i halsen. Har väl åkt på ett riktigt vår-virus eller nått.. Får hoppas att de går över snart.

Så, jobba hela veckan i butiken. Kvällsjobbet tar verkligen stryk av denna förkylningen, då jag har fått stanna hemma dom senaste 2 ggr jag skulle varit där. Fan alltså! Men mår man inte bra så mår man inte bra.

I helgen kommer de väl inte hända speciellt mycket i heller, ska försöka bli helt frisk. Och om jag känner mig bättre så kommer Aina och Andy hit på en bit mat, och lite vin. Sen blir de spel hela kvällen.

Ha d gytt!

Ska slänga upp lite bilder sen i lördes - inflyttningfesten. Kommer även att läggas upp på fejjan.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback