Tisdag.

Hej alla!

Gud, vilken bra helg jag har haft! För det första måste jag ta upp bloggandet, alla som har hört av sig på ett eller annat sätt och berättat hur glada dom är att man skriver igen. Fantastiskt välkommnande.

I fredes åkte man inte hem till päronen eller Jenny för den delen. Nope, man låg hemma i sängen, soffan och glodde film. Tillsammans med sina killar. Mysigt.

I lördes var det kräftskiva, hos mamma o pappa. Mycket trevligt. Pappa blev full som jag vet inte vad. Tyvärr glömde vi kameran hemma så nope pics.. Synd. Men roligt var det. Det var första gången jag åt kräftor. Har smakat klorna innan o så, men aldrig suttit och skalat själv och så. Lite mat, mycket pill måste jag säga. Men absolut var det värt de! Sjöng visor gjorde vi också, (alla utom pappa som bara väntade på "skål") som jag hade tryckt upp i ett litet sånghäfte:) Utgång blev det ej, var väl hemma igen vid 4 tiden nån gång, kändes inte så lönt. I stället ställde sig Knet och började laga fiskpinnar med potatismos och remulade. - Gott!

I söndes jobbade man, och satte 14 -  skönt:) Höjde mitt snitt ytterligare, kommer ligga på en fin lön nästa månad alltså! Framåt kvällen bestämde vi oss för att dricka lite vin och mysa. Varpå Camilla o Robert trillade in och de hela slutade med utgång. Men inte förren vi hann se Plötsligt igen! - Uppföljaren till Plötsligt i Vinslöv. + lite Björn Gustavsson, Robert Gustavsson humor. Och självklart CP Pingu.
Så ni kan tänka er vilket humör vi var på...

Kvällen resulterade i en hel del bilder som jag hade tänkt lägga upp här i nästa inlägg. Mycket trevligt i alla fall, de tackar vi för!

Måndagen gjorde vi inget alls i princip. Jo, vi kollade på Twillight Eclipse eller vad den nu heter. Den tredje filmen i alla fall. Mycket bra. 2an var inte bra. Men 1an och 3an är helt okej. Nu längtar man tills nr 4.

Och slutligen i dag. Tisdag. Nu är man på jobb, och 50 % ruschen har precis lagt sig. Det är alltid under lunchen och efter 4 som det är mycket folk. Nu skymtade jag mammas bil köra förbi, så man får väl börja packa ihop sina saker och hoppa in i dushen. Ska jobba kväll i dag - kill me. Orkar verkligen inte!
Men ja, förhoppningsvis är Anna tillbaka på jobb så man kan skratta lite;)

Nä, ciao.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback