Inte som man hade planerat...

Nä för det blev det verkligen inte! I kväll skulle det varit firmafest! Såg verkligen fram emot gratis middag och gratis dricka i X antal timmar, för att sedan kasta mig ut på stan nånstans hejdlöst berusad och påverka någons liv... Eller nått...

Men NEJ, firmafesten blev inställd:( Trist, ingen pallade..- Då är min fråga... HUR KAN MAN INTE PALLA MED GRATIS MIDDAG OCH GRATIS DRICKA EN HEEEEEEL KVÄLL! EHHH VA!

Knäppt. Usch. Nu finns det inget att göra, och det blev helt plötsligt en tråkig fredag. Nä, köpa en bag in box eller nått och supa ner mig i soffan och vänta på morgondagen.

I morgon blir det först kalas för min bror, Chrille pille. Som faktiskt fyller 18.. När jag tittar på honom så ser jag fortfarande en 3åring men det är en annan 5a. Grattis som fan i allafall!

Senare på kvällen hade vi förmodligen tänkt samla ett litet gäng och kolla melodifestivalen. Hur det kommer gå ihopa har jag ingen aning om, eftersom vi ska va hos Chrille så sent som 18. Sen blir de ju mat och allting också.. Hmm, får försöka smyga ut därifrån eller nått.

Nä, nu sitter man här på jobb och det bara kryllar av kunder hela tiden. Nya kollektionen vet ni. :) Caroline min moster är påväg hit också. Så man måste väl vara lite social sen;)

Ha en bra fredag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback