Hårfärg?

Jag blir tokig. Är ganska trött på mitt svarta hår nu. Brukar alltid ljusa upp det på salong med antingen helfärgning eller slingor. Meeen jag tänkte att jag kanske kunde göra det själv!
Men de finns fan ingenting nånstans för oss som har asiatiskt hår. Ingenting.
Det verkar inte finnas en chans till att jag skulle kunna få mitt hår ask-brunt på egen hand.
Varför tillverkar dom inte för oss också i Sverige? De finns ju hur många som helst, som har brunt/svart har i sverige som säkert hade velat ha det ljusare i bland..

Usch, nu blev jag på dåligt humör.

+ Att som om de inte var nog med de, så har dom slutat tillverka mitt smink märke. - Sebastian Trucco.
Deras foundation tex är guldvärd, och nu finns den inte att köpa någonstans. Går inte ens att beställa hem på nätet liksom! Va är detta! Hatar att när man väl hittar nånsting som ALLTID funkar för en, så försvinner det!

Så jaha, nu får man väl ändå ta sig till lund, och pressa in sig mellans Jills hektiska schema och försöka få en annan färg på håret. + Att jag får ge mig ut och leta smink...

Vill ha den färgen<3



Eller...



Vilken tycker ni är snyggast?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Färgen på första bilden är absolut bäst! Puss

Postat av: Vicke

Tycker jag med! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback