Bloggtorka.

Det är anledningen för att jag itne skriver. De har väl inte hänt så mycket på senaste känns de som.. Hmm.. Var ute i fredes med Johanna och Kenneth på Zsa Zsa Zsu. Trevligt trevligt. Fick en halv cider över mig, men annars var de lugnt. Haha (Johannas fel;))

I lördes blev de lite lugnare. Kollade på melodifestivalen tillsammans med Knet, Johanna och andy. Trevligt:) Sen blev de lite vin och spel. Spelade först Med vilda gester, där jag och Johanna losade ganska kraftigt mot Knet o Andy... Sen fick man övertala Johanna på en rematch eftersom hon är en så dålig förlorare! *PIK*

Så det fick bli "Helt överrens" där jag och Johanna helt och hållet tog hem segern! Suckers! Spelet vunnet, och Johanna på bättre humör. :)

Senare fick vi ett ryck och drog in till Breeze och mötte upp Makkan och Räkan:) Trevligt där med. Johanna hittade snygg lamme;)

Nä, man får väl återgå till jobb och packa upp pilgrim. Har precis fått in nya Pilgrim. Vårkollektionen. Som jag måste säga, är HELT fantastisk. Hade kunnat ha på mig allt på samma gång. Men den är så satans dyr.. Trist. Annars hade ju alla köpt den kanske.
'
Senare blir de kvällsjobb så man är inte hemma förrens vid 22 nån gång. Trevlig tisdag alla!

Ciao

Kan det bli mer stilrent?

Självklart finns det i butiken tillsammans med alla andra tillbehör!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback