Blogga.

Har inte hunnit/orkat blogga så mycket på det senaste. Jobbar heeeeeeeela tiden känns de som. Varje dag i butiken, och det är en hel del att göra. Ganska mycket kunder nu när de är "vår". Känns jätte kul:)
Sen jobbar man ju kvällarna också. Är inte hemma förrens vid 22 tiden i bland. Då blir de liksom att man slänger sig i soffan och kollar på How i met your mother (har fastnat för den serien HELT.) och sen däckar man ganska snabbt.

Ska försöka bli bättre dock. Ska va ledig nu ett tag:) Är ledig från och med onsdag tills tis. Så de känns jätte skönt! Kan man hitta på lite mer liksom!

Jag har hunnit shoppa lite i veckan! Skit glad, har fyndat som fan! Blev två stycken långa skjortor på Veromoda, och en kofta. Skit nöjd. Hade kostat 399 styck, men det blev 300 på rea tillsammans. DET kallar jag fynd. Skit skönt nu på våren med tunna skjortor och bara leggins til.

Sen blev det en ny foundation från Make up store, som jag är väldigt väldigt nöjd med. Den går inte av alls. Smetar inte o så. :)

Sen var man inne på Deichman, eller hur det nu stavas och fyndade lite till. Hittade ett par stövlar/boots på rea. 149 spänn:) Dom är sjukt höga, men såå snygga. 13 cm klack. Men de får gå, där e lite platå också;) Så nu kommer jag vara lång när jag går ut!

Knet har också fyndat lite, de blev jeans och T-shirtar + skor. Han är supernöjd:)

Känns så skönt nu när vi fick våra löner! Kunna unna sig lite. I veckan ska vi även köpa in gardiner och lameller. Sen får de vara färdigshoppat för denna månaden! Hehe.

Ska förresten bli så skönt nu när man är ledig i en vecka och kunna spendera tid tillsammans. Vi hinner inte träffas så mycket nu längre liksom. När han går till jobb så sover jag. När han kommer hem så drar jag till mitt kvällsjobb. När jag kommer hem så hinner man liksom inte göra så mycket. I kväll är jag tex ledig, men Kenneth jobbar tills 23. I morgon är Kenneth ledig men jag jobbar från 11 till 21. :(

Nä, nu e de Petra Mede show (Helstört...) där Maria Montezami är med. Måste ses. Tycker det är den ända housewifen som är någerlunda normal och omtänksam!

Trevlig kväll alla!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback