Shitters vad jag mår dåligt

Ja verkligen. I dag mår jag riktigt kasst. Min mage bara knyter sig totalt. ( Nej, behöver inte bajsa... ) Men precis som om jag behöver spy eller nått.. Fattar inte varför jag känner såhär? Det är jätte jobbigt i allafall.. Får väl kolla upp detta om de inte släpper innan den 25:e.

Har drömt så sjuka drömmar i natt dessutom.. Fattar ingenting.. Oftast när jag har "sjuka" drömmar så brukar jag ha sett nån film eller nått på kvällen. Så man kan relatera till den, men inte i natt.. I gårkväll stack vi bort till Möllan o nån öl tillsammans med Edith o hennes pojke. Riktigt trevligt, och riktigt trevlig pojke;;) Glad för din skull. De blev ganska sent i går iof.. Var nog inte hemma förrens vid halv 4 på morgonen.. Haha.

I vilket fall som helst.. Har drömt att Kenneth var otrogen, med en gammal jobbarkompis. Bonnie Hilding. Som jag inte har träffat på år och dag nu. Hon har dessutom precis gift sig, så där är ju såklart ingen som helst sanning i det. Jag blev i allafall förbannad och kastade ut dom båda från mitt föräldrarhem....?

En ny dröm påbörjades, jag mådde illa i drömmen och spydde ner hela mammas och pappas nedanvåning ungefär.....? Normal dröm...... Vaknade och blev äcklad... Men lyckades somna om igen...


Ännu en ny dröm uppstod, drömde att Nano lämnade mig.. Som att han var min pojkvän alltså.....? Jag var alltså tillsammans med en hund.... Öhhe? Va? Fattar ingenting.. Vaknade i allafall, låg och funderade och kom fram till att där ÄR verkligen nått seriöst fel på mig.

Somnade om, drömde om bajs.... ( Nu tror verkligen alla att jag har fått nån seriös skada.... ) Men ja, det är sant... Vaknade och var skit äcklad... Svettades och tänkte väcka Knet för att be honom köra mig till pysket. Kollade på klockan och det visar sig att den är runt 6 på morgonen, what the fuck tänkte jag... Måste verkligen sova annars kommer jag vara HELT död i morgon..

Jag gick upp, tog ett glas vatten och gick och la mig igen. Ett nytt försök tänkte jag. Men ack nej... Jag lyckades somna.. Och sov tills att jag var tvungen att gå upp. Men drömmarna var dom samma... Hela tiden...

Så nu sitter man här på jobb, äcklad... Ska verkligen gå och lägga mig när jag stänger här. Knet ska på bio med Jocke, så jag har lägenheten för mig själv;)

Nä, får väl ändå lyckad prega ner lite mat känner jag.. Älskling lagar fiskpinnar.. Måste ju äta..

Trevlig tisdag. :)
Ps: Jag fick jobbet förresten, börjar i morgon. Hoppas verkligen jag mår bättre då. ds.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback