Ohhhh!

Jag är så förbannad! Eller nej, de kan man väl inte säga att jag är. Jag är snarare sååå trött på dessa jävla förskylningar. Nu är jag sprängförskyld. Ohhhh!

I går jobbade man som vanligt, kvällsjobbet också. Allting var jätte bra, förutom att jag inte sålde så mycket som jag hade velat sälja. Meeen de får jag ta igen helt enkelt. När passet var slut så kom Knet och hämtade mig, vi åkte hem och gjorde laxmackor. KNAPPT GOTT! Kollade lite Heroes o sen sängen.

På morgonen vaknar jag upp och kan knappt andas, är helt täppt i näsan. Mandlarna är som ballonger. Går upp och lyser ner i halsen, och konstaterar att ja, jag har fått halsfluss. Bara sådär över natten. Ingen varning eller nånting, utan Baam - halsfluss.

Så nu sitter jag och tycker synd om mig själv på jobb. Knet är också förskyld men itne alls som jag. Nano spyr. Och denna dagen SUGER!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: maria

Hej!

Känner du någon som heter faline?

Postat av: Svar

Ja, det gör jag. Vadå då? Vi har väl känt varandra sen vi var 7 tror jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback