Min lördag..

Sög ju rejält... Jag slutade att spy förrens klockan närmade sig 23.00..
Kenneth kom hem från morsan o bara tittar på mig o säger, du kan ju inte bara va bakis...Du måste ha dragit på dig nått.. Du ser ut som... ***.. Tack säger jag och vill dö lite till...

I dag känns det bättre, men fortfarande inte helt okej.. Har inte spytt än, men jag känner att det kan mycket väl ske.. Mysigt...

Bara det inte är kräksjukan... Orkar inte, ska dessutom på jobbintervju i morgon för ett kvällsjobb. Känner att vi måste börja få in lite pengar så vi har pengar ÖVER varje månad.. Trist, men så är det.

Från det ena till det andra, i kväll har man inte gjort mycket. Varvat städning med att ligga i sängen. Men nu ser här fint ut i alla fall. Knet ska laga mat i dag ( tack för det ). Det blir hamburgare och pommes. Otippat? Hahaha

Gott ska det bli i allafall, känner verkligen att jag behöver få i mig lite mat. Åt inget i går ju..

Senare i kväll om jag känner mig bättre vilket jag starkt tvivlar på, så ska vi träffa Edith och hennes nya POJKVÄN! You heard me right, Ediths got a boyfriend. Jag är så glad för din skull älskling. Du förtjänar detta:) Love you.

Hoppas resten av er har en skön söndag.

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback