Min dag suger..

Duktigt. Jag har inte mått såhär dåligt på jag vet inte hur länge. Dagen började med en helvetesjakt tillbaka hem från Räkan, varpå jag sitter och hyperventilerar hela vägen hem för att försöka hålla borta spyan...

Väl hemme spydde man såklart. Inom loppet av 30 min spydde jag två ggr.. Intressant va?

Gick och la mig, vaknade 16.00. In på toaletten, duscha med Kent. Varpå jag slänger ut Knet ur dushen, för jag måste spy igen. Vill inte ha nån på toaletten samtidigt. Efter 3 spyan kände jag att det började kännas okej.

Ack så fel jag hade.. Gjorde mig iordning lite, och klockan närmare sig 5. ( Robin skulle komma och hämta oss). När klockan är 16.45 och jag fortfarande ligger inne på toaletten så kände jag att det var kört. Bad Kenneth åka själv, som självklart blev as - pisst på mig. ( Which i deserve, jag drack för mycket i går kombinerat med för lite sömn ). Kenneth hinner bara slänga igen ytterdörren, förrens det var dags igen.. In på toan och tog 2 omgångar till.

Har försökt äta lite, men allt kommer upp. Försökt dricka vatten, men ta mig fan.. Det kommer upp också..

Ligger halvdöd i soffan nu och tänker att jag ska aldrig mer dricka... ( Kan man hålla det kanske? )

Nä usch, alla är sura på mig och jag mår skit.

Ha d fint

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Förlåt, men fan vad glad jag blev av att läsa detta. Min dag suger också idag haha.. men nu känns det lite bättre! Skadeglad, kanske lite ;) Men hoppas du mår bättre nu gumman! Pusspuss

Postat av: Vicke

Ja, i går var verkligen helt sjukt.. Ja, jag mår bättre nu:) Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback