Gårdagen!

Gick överraskande bra. Kvällsjobbet alltså. Började i går vid 15.00 tiden med en liten utbildning på 2 timmar. Sjukt pinsamt, man fick sitta o läsa högt för chefen.. Jag började kallsvettas typ.. Men det gick bra, hon tyckte jag läste bäst;) Haha

Därefter fick vi lyssna på dom andra säljarna i 2 timmar. Skit skoj, alla har ju sin egen taktik för att få iväg ett sälj. Satt hos en kille som hette Jonas tror jag? Han var sjutk grym. Fick iväg sälj eller sälj hela tiden. DET ska bli jag:)

Dom resterande två timmarna fick vi själv sätta igång. Jag var den första av alla dom nya som satte ett sälj;) Wohoo. Sålde två stycken i går sammanlagt, inte speciellt bra på två timmar. Men samtidigt, min första dag. + Att dom övriga säljarna, ( som jobbat där länge ) bara låg runt 7-8 stycken i går. Så det är acceptabelt.

Känns lite "bakåt" att ha ett säljarjobb igen alltså. Det hade jag när jag var yngre. Men va fan, kan man det och är van vid det så får man väl glädja sig åt det:)

I kväll ska man jobba igen, men denna gången jobbar jag själv hela kvällen. Det ska bli intressant och se om man fortfarande har vad som krävs...

Nu sitter man här i butiken, och det är såklart dött. Hade lika gärna kunnat ta av mig alla kläderna och dansa balett i butiken. Där finns ingen i butiken, ingen ute på gatan. Det är verkligen HELDÖTT! Inte så konstigt iof. 4 dagar till lön + att det är januari..

Nä, nu ska jag störa mig med Knet.

Hoppas allt gick bra Johanna at your surgery!

Tack alla för alla kommentarer på fejjan angående nytt jobb;)

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback