Fullt upp!

Nä, de har jag väl egentligen inte haft.. Har bara inte orkat sätta mig och blogga. Det är för jävligt väder, och alltid kallt - både inomhus och utomhus. Min tid har alltså spenderats under täcket i soffan och sängen. Stort sett. Men mycket har hänt, roliga saker:) Kommer dock inte ihåg allt direkt.. Det har blivit en del hemmafester på senaste, och jag har varit ganska flitig med kameran! Så här får ni lite bilder från den 5:e Januari, folk hemma hos oss:)
Ciao



Robin skulle få plats i Nanos säng....Trodde han..


Älskling leker tuff eller nått.. Bedöm själva.. Haha;) Älskar dig




Robin och lilleskutt ute i snön på bakgården!


Dags för utgång, som egentligen inte blev en utgång.. Vi hann ut genom dörren, bort på stortorget.. Sen raka vägen till Mac D, och hem igen..Haha, mindre lyckat..


Väl på Mac D, gick det utför.. Bedöm själv på bilderna. Fulle-knet kommer i ett eget inlägg efter detta.


Sen började ätandet....



På vägen hem snodde vi med oss en skylt från Mac D, varning för blött golv. Den hade vi sjukt kul med hela vägen hem till vår lägenhet. Robin placerade ut den på lite random platser hela vägen. Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket i hela mitt liv. Camilla har lagt upp en video på facebook, på hela grejen. Kolla den så ser ni att vi inte är speciellt friska. Facebook - Camilla Freiding.

Detta kan tex hända om man inte aktar sig för att halka, man kan tex råka hamna i en låda.

Han gör det med stil i allafall. Hahaha.

Var bara tvungen att lägga upp denna.. Kolla Gay-Knet som är gravid och håller i min väska.


Väl hemma igen hos min lilla gosse!


Lyckad kväll? Ja, så otroligt rolig!
Fler bilder från andra fester kommer snart;)

I kväll bär de förresten av hem till Robin, Kenneths bror som är med på alla bilderna typ.
Hoppas ni har en fin kväll:D Ciao







Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback