Finally

Im feeling better. Måste varit 24- timmars kräksjukan eller nått. ( Lite längre än det kanske ).
Nu känns det bra i allafall och jag är pigg och glad:D. I dag ska man på arbetsinterju på mitt gamla jobb som jag hade när jag gick ut skolan. Ska bli roligt och se om dom känner igen mig, men det tror jag. Ska bli riktigt skönt med mer pengar i fickan om jag får jobbet! Känns riktigt trist att vara ifrån lillen bara, men jag vet att älskling tar hand om honom. :) After all, jag kommer ändå att vara hemma vid 21.30 tiden på kvällarna så det är inte så farligt.

Är på jobb nu och det finns lite att göra faktiskt, fast att det är januari och innan löning. :) Just nu är lunchen slut, så här är dött nu, men de kommer väl snart igång igen vid 15.00 tiden.

Sitter här nu och lyssnar på One tree hill volym 1 - The road mix. Lite löjligt kanske? Men fan vad bra den är, mycket minnen:)

Är sjukt hungrig, och vi har ingenting att äta här hemma:( Försökte få iväg älskling att handla bullar, men han sover fortfarande. ( Vi satt uppe till klockan 4 i går och streck-kollade på Heroes. ) Så jag får väl skylla mig själv..

Jahapp, inget mer o skriva? Nähä.. bye:)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emelie

hejhej :)

Kolla in min blogg.

Faller det dig i smaken?

Följ med mig bloglovin, och självklart kollar jag in din blogg också :D

ha en bra dag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback