Finally Friday

Yes, äntligen är denna veckan slut. Känns som att den har gått extremt sakta. Fredag i allafall och sista dagen på jobbet denna veckan, skönt. Känns så trist att vara här när det inte är nått folk alls. Men men.. Kallt är det också..

Nog med klagandet, i kväll bär det av hem till Räkan tror jag. Hoppas. Hade väldigt roligt där förra gången. Denna gången får lillplutten följa med oss dit. Knet följer med mig dit och kör mig hem sen när han ska ta nattskiftet, så de blir ingen lång kväll..

I morgon tror jag att vi ska äta middag i Blentarp eller nått.. Hos Knets mamma för att fira/ vinka av Robin. Blir nog jätte trevligt:) 

Nä, nu har jag värmt lite spaggethi och köttfärsås. Knappt gott.

Såå, ha de så fint alla;)

Hittade denna bilden på Fannys facebook. Min lille prins när han var liten.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Knet's Brossa ;)

Nanoman kan inte varit gammal där (=

Postat av: Vicke

Ja, lillen var inte stor där:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback