Börjar kvällsjobba i dag.

Japp, i dag börjar man på de "nya" jobbet. Har jobbat där tidigare, så jag vet hur det är. Ganska hektiskt, men kan ändå vara rätt roligt. Jag hoppas verkligen att jag kommer tjäna ihop mycket pengar, så man kan resa eller nått i framtiden. Känner mig som en riktig fattiglapp.

Denna morgonen började inte bra alls. Jag måste lära mig en sak, att inte gå och lägga mig med blött hår. För när jag vaknar så står det åt alla håll, och det är omöjligt att få ner. Plattången kan gå o slänga sig i väggen. ( Vilken den gjorde efter mitt raseriutbrott. ) Jag får inte håret rakt hur mycket jag än försöker. Måste lära mig att föna håret innan jag lägger mig. Fönar jag det så lägger det sig någerlunda rakt och är därför skitlätt att paltta dagen efter.

Jag fick i allafall ett raseriutbrott på mitt hår, som gick ut över ALLT och ALLA runt omkring mig. Det slutade med att plattången kastades rakt in i köket och landade på diskbänken.. Får se om den funkar i morgon.... Hoppas det.. Har itne råd att köpa ny...

Till nått annat, jag är sjukt nervös. Min mage är nervös... Jobbigt. Även om jag har jobbat där innan så blir jag ändå nervös, fattar inte riktigt...? När jag blir riktigt nervös så börjar min mage ALLTID att klydda. Jag tänker INTE gå på toaletten o göra nummer två på ett nytt jobb med nya människor. Jag kan inte heller gå hem ju... Första dagen liksom.. Ohhh jobbigt.. Får ta lite samarin nu och försöka lugna ner mig själv..


Önska mig lycka till.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Lycka till gumman!

Postat av: Vicke

Tack så mycket gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback