Tillbaka!

Hej igen.
Nu har det gått en tid utan att jag har bloggat. Har verkligen behövt den tiden till mig själv. Att samla ihop mig själv och prioritera de människorna som verkligen betyder nått för mig. Nu känns det som att jag har fått rätt på saker och ting, iallafall för tillfället:)

Hmm, ja vad har hänt på senaste då? Inte speciellt mycket. Jobbar som bara den! Jobbar i butiken på dagen och sena kvällar på kvällsjobbet, cashen rullar in känns det som. Fantastiskt!

Även Kenneth jobbar och står i som en gnu! Tidiga mornar och sena nätter. Ännu mer pengar! Längtar verkligen tills våra "första" löner kommer från dessa jobben. Ska bli så skönt! Funderar på att boka en resa! Hade varit så jäs, en sista minuten resa eller nått till nått varmt land och bara slappa!

I dag är de freitag! Kenneth jobbar hela dagen och hela natten. Kanske ska ta en runda på stan med Emma eller Johanna:) Tyckte det var riktigt roligt förr-förra helgen med bara oss tre:)

Så vi hoppas:D

Så kanske man springer på Robin och hans följeslagare Patricia:) Haha!

För övrigt ska man jobba här tills stängning och sen hinna till systemet + tvätta kläder. Oj Oj OJ!!!!!!!!!

Nä, ha en trevlig fredag. I know i will;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback