ORKA!!!

Orka bry sig om nått? Nä.. Jag tror inte de..

Ja, som ni förstår så blir detta ett bittert inlägg. Just nu är jag så trött på ALLT. Precis ALLT. Önskar att jag var nånstans långt fram Malmö, med tex Camilla eller Pissenisse och bara krökade järnet och inte behöva bry sig om något.

Ja, så är det. Jag är verkligen trött på allt, och nästan alla. Men speciellt en person. As far as i care, you can go fuck your self:) Nä usch. Hemskt att jag känner såhär men ja så är det.

Det värsta av allt är att jag vet om att jag kommer inte sluta känna såhär på ett bra tag, om än överhuvudtaget nångång.. Man kan ju hoppas.. Men ja.. Fuck it..

Jag vill vara ensam.. Med choklad... Vitt vin.. Ciggaretter... Kanske inte helt ensam.. Kanske töserna vid min sida.. Och bara skratta och le..

Det hade varit himlen för mig just nu..

Nä, negativ negativ negativ.. Ohhh.....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback