Måndag igen..

Förra veckan var en helvetsvecka. Förkyld som attans. Min kära pappa åkte och köpte Sinova, som dom gör reklam för på tv. Tänkte jaja, den hjälper ju säääääääääääkert. Men ja. Till min stora förvåning så hjälpte den ganska bra! Efter två dagar behövde jag inte leva på mitt nässpray längre.

Så i fredes blev det en sväng hem till Makkan, tillsammans med några andra boys. Var ensam tjej... Snacka om att det osade testestoron i hela lägenheten, och ljudnivån var inte att leka med. Det slutade i allafall med att Makkan bjöd på utgång på Slitage. Tack för det säger vi. Kvällen slutade dock inte alls bra. Lite för mycket fylle för min del.. Det löste sig dock 30 min efter att vi vaknade dagen efter. ( Så allvarligt var det egentligen.. )

Lördagen kommen, och det var dags för kalas. Min ultra söta kusin fyllde 5 år. Dom växer upp så fort, kommer ihåg hans dop. Där jag var gudmor, vilken liten skit han var då;) Vi åt god grekisk middag som heter Pasticco. ( Vet inte hur man stavar det, men i love it. ) Till efterrätt blev det princesstårta i formen av Tomas Tåget. Skit sött! Johannes blev knappt exhalterad... :)

Var väl hemma igen vid 23.00 tiden. Kastade oss i sofforna och rörde oss inte därifrån resten av kvällen.

Söndagen sov vi verkligen in, vi gick inte upp förrens vid 16.00 nån gång. Jätte skönt! Sen gjorde vi oss iordning och åkte hem till mamma och pappa. Jill och Giorgos var såklart där också:) Det blev en jätte god middag även den dagen. Pappa hade gjort fläskfile som stank av vitlök - mums!

Var hemma ganska sent även på söndagen, och det blev sängen direkt.

Fullt upp hela helgen alltså. Men kul har det varit. Nu är det måndag igen, och jag känner mig fortfarande inte helt friskt alltså. Egentligen är jag frisk nog för att jobba, men på kvällsjobbet använder jag bara min röst. Och jag vet inte riktigt om det går... Folk kommer störa sig på mig.. Sitter o hostar och harklar mig stup i kvarten. Ja, vi får väl se vad dom säger i morgon.

Nä.. Tänkte lägga upp ett inlägg med lite mobil-bilder. Ska wasta min mobil nu, och äntligen köpa en ny. Nokia N97 tror jag den heter. Med tangentbord, så high tech...! Så alla gamla bilder har lagts in på datan.

Kolla in om en timme eller så. Bye

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback