Torsdagskvällen

Började med att jag var fruktansvärt trött.. Och ville verkligen inte göra nånting den kvällen, förutom slänga av mig kläderna, framförallt bhn och dra på mig mjukis och ett linne. Kvällen blev dock inte alls som jag tänkte mig.

Camilla hörde av sig och ville ut, varpå jag inte kunde motstå alls. Gratis inträde o så. Vi stack i väg och handlade för våra småpengar, cigg och drinkmixar:) Mojito, som var dödsgod och någon lime.

Vi började väl dricka lite rätt tidigt, sen ramlade Camilla in vid 22 tiden nån gång. Satt och skrattade och hade allmänt kul tills 1 nån gång. Sen blev de Etage! I ca... 15 min.. Vi kom dit, frågade vakterna om det var mycket folk, varpå dom svarade 30 stycken. Tjejen i kassan sa dock att den var mycket mer folk. Så vi gick in, gick ett varv runt. Satte och där nere på uteserverningen, tog varsin ciggg och gick sedan till Mac D. BALL! Nej... Inte direkt...

Så det var vår kväll i går.. Och för att göra det värre så har vi inga pengar alls att använda nu i helgen, så vi får sitta hemma och glo. BALL! Nej, inte direkt..

Irriterad? JA, lite....

Ciao

Haha, denna hittade jag på google.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback