Torsdag

Jävla bajs. I går hade jag asont i ryggen igen. Tog en tablett vid 17 tiden, och det gick väl över ganska snabbt igen. När klockan var 22 hade jag ont igen..Jaha.. Så får jag liksom inte lov att ta mer än 3 tabletter per dygn, och jag måste äta mat när jag tar dom. Jag ville liksom inte sätta mig o äta nått klockan 22. Lät det gå en timme, och tog ändå en tablett till. Tror ni att det gick över? Nope.. Hade ont nästan hela natten, när klockan var 06 nån gång, så somnade jag äntligen.

Inte nog med det, jag lyckades slumra till mitt i natten nån gång, men klockan 03.40 så vaknar vi allihopa av en jätte smäll. Nano börjar skälla fanatiskt och backar bort från butiksdörren. Jag fick panik och kastar mig över Kenneth. Som kastar sig upp ur sängen. Han hade hört smällen, men var mest rädd för skuggan som hade gått förbi sängen några sekunder innan jag skrek "Kenneth". 

Nano är livrädd och springer in under sängen. Ingen av oss vågar röra sig på ett tag..Men tillslut gick vi upp. Jag var helt säker på att det kom från butiken. Kenneth trodde det var någon som hade slängt några glasflaskor bara där ute. Jag stod såklart på mig! Och efter många om och men så gick vi in i butiken.

Där hade en uppspikad hylla ramlat ner och gått i tusen bitar. Med alla saker på den. Helt ärligt, jag har själv spikat upp den hyllan... Och jag har kollat fästet riktigt noga, och den KAN INTE ramla ner, så är det bara. Men det gjorde den... Jag vet om att den förra ägaren har dött, och jag är helt övertygad om att hon finns kvar här..

Så nu är jag ganska trött på alla ljud, saker som flyttar sig, saker som går i sönder så nu ska jag lätt ta kontakt med ett medium eller nått. För helt ärligt, här har gått ca 7-8 glödlampor sen vi flyttade in. Och det är inte normal alls. Dessutom har vi sett skuggor o skepnader hur många ggr som helst här hemma.

Tex, jag var i dushen och jag känner att någon tittar på mig. Så jag kollar vid draperiet, och ser ett huvud. Bara tillräckligt för att kunna avskilja att det är ett huvud. Panik får jag så klart och skriker "Kenneth, har du varit i badrummet precis". Varpå Kenneth sitter i soffan och kollar tv och skriker tillbaka "Nej, men något kom precis ut därifrån, en liten skepnad som såg ut som en kvinna".

 Sånt gör en ganska knäpp kan jag berätta. Hon får gärna vara kvar för min del, men jag vill att hon lugnar sig. Så vi får väl se hur det blir. I vilket fall som helst, så kunde ingen av oss somna förrens vid 6 tiden nån gång. Jag är förrresten fortfarande förvånad över att jag har sovit här själv nu när Kenneth har varit utomlands.

Till nått annat, (fast att jag fortfarande är skakad över detta) Camilla kommer kanske hit i kväll. DEt blir kanske lite drinkar o så. Hon snackade något om Etage. Så vi får se hur det blir. Vi har inga pengar överhuvudtaget. Men Camilla kunde visst fixa gratis inträde. Kanske är värt det, får se.
Nej, nu ska jag stänga här för dagen, och gå in och äta. Kenneth lagar mat:) Fiskpinnar med potatis och remoulade. GOTT!

Ha en fin torsdag!
Ciao!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback