Tisdag

Och vi är fortfarande panka! Bull..! Pengarna som skulle kommit in för en vecka sedan har fortfarande inte kommit. Snälla stryp oss!

Denna dagen är irriterande... Det är kallt! Spelar ingen roll hur tjocka tröjer jag än har, jag fryser fortfarande HELA tiden. Blir så trött!

Inga kunder är det i dag i heller, förmodligen pga vädret!

Ful känner jag mig. Nått så fruktansvärt. Håret står åt alla håll, och huden är jätte konstig. Har fått finnar i pannan! Ont i magen, ont i ryggen! Fula kläder har jag, känns som inget passar!

Ja ni förstår... Denna dagen är ingen bra dag.. Vill bara gå och lägga mig och vakna upp när det är fredag och lönen kommer. Så man kan börja leva igen. Känner mig som en sån "fattig-munk" man ser i medeltida filmer.

Men nä, jag ska inte gå och lägga mig. Nej! Självdiciplin Victoria! Däremot ska jag sitta här och tjura tills stängningsdags och sen ska jag raka vägen in och slänga på mig mina mjukisbyxor och nån tjocktröja. Blanda en drink. (Har skaffat jorgubbar, ska krossa dom med mojiton) Svepa drinken. Lägga mig i soffan och dö.

Haj

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Jag hade en precis lika dålig dag igår. Inga kläder passade, håret var skit.. huden var.. eller är ff skit.. allt var skit. De dagarna suger!! Hoppas du mår bättre idag dock! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback