Tidsfördriv!

Hittade tidsfördriv på Malins sida, och kände tja.. Jag har verkligen inget bättre för mig iheller, så varför inte.


Lovar du att svara ärligt på dessa frågor?
Absolut!


Smeknamn:
Vicke, Vickelus. Eller som vissa andra föredrar....Negerjävel.Haha


Låt som när du är ledsen sörjer till?:
Det måste bli Lifehouse låtar. Tex Broken. Närmast hjärtat.


Beroende av:
Ciggaretter, chips, Nano


Vad tror folk om dig?:
Hmm.. Vill inte veta de egentligen. Det ända jag har hört är "Bitch". Men annars tror jag att folk tycker att jag är ganska snäll och ödmjuk. Kanske att jag är kass på att svara i telen, trött för det mesta, ej tolerant.


Stämmer det?: 
Ja, det gör ju det.


Vad får du oftast komplimanger för?:
Jätte olika! Från främlingar så blir det väl mer för utseendet, eftersom dom inte lägger nån vikt vid personligheten. Men från folk man känner och umgås med så brukar man få för sin humor och liknande.


Vad säger du för att imponera på någon?:
Inget speciellt. Är mig själv, och gillar inte personen det så är det deras problem och inte mitt:)


Hur imponerar man på dig?:
Jag måste svara exakt som Malin här nästan. Självsäker är ett måste. Charmig som tusan, utan att vara för mycket "på". Det är väl ett koncept som funkar på dom flesta antar jag.


Brukar du skratta för dig själv?:
Haha, ja! Jag har världens torraste och bästa humor. Jag har aldrig tråkigt, och man har aldrig tråkigt när man är med mig:)


Äger du några converse:
Nope, jag gör ju inte de. Vet inte varför. Har aldrig gillat dom nått speciellt tidigare, men nu ser jag dom i ett annat ljus. Så man kanske borde införskaffa sig några sådana i svarta efter vintern:)


Sprit, cider, vin eller öl:
Definitivt vin. Cider går an, om det inte är socker i den. (Får ont i magen då).


Brukar du bli för full:
Inte så ofta som vissa folk tror. Ja, jag dricker ofta. 1-2 ggr i veckan kanske. Men om man slår ut det på ett halvår, så blir jag "full" max 2 ggr. Annars märker dom flesta inte när jag har druckit eller inte.


Vad har du för mobiloperatör:
Jag har 3. Jag älskar mitt abonnemang. 3 Flatrate. 3000 sms/mms - 3000 min = 599:-  Älskar det. Funkar hur bra som helst för mig. Jag har dessutom ALLTID täckning, var jag än är.


Är du allergisk mot något:
Pencillin och nötter.


Har du haft sex idag:
Nope tyvärr. Haha, nä.. Men dagen är ung. Klockan är bara lite i två. ;)


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
"Ja, men jag kommer in i morgon och ger dig lönen. Så tar jag med mig katalogen till cement-figurerna. Puss lilla gumman, kan höras i kväll. Älskar dig" - Mamma såklart:)


Antal timmar sömn inatt:
Ca 7 timmar. Finally, brukar inte få sova mer än 3-4 timmar.


Sov du ensam:
Nope.


Brukar du komma i tid:
Om jag ska vara ärlig, nej.... Jag kommer aldrig i tid. Har nog aldrig gjort det, och kommer förmodligen aldrig att göra det. Ändå har jag klockan på mobilen framställd 7 min, för att jag ska bli lite stressad och hinna med allt. Funkar ALDRIG.


När mår du bra: 
Jag mår bra när jag inte har ont i ryggen. För DET tar på humöret som fan. Annars mår man väl för övrigt bra när man tänker på nått bra och positivt. Tex familj och släkt. Nano:) Vänner:)


Hur känner du dig nu:
Jag känner mig konstig. Ful samtidigt som fräsch.. Hur nu det går ihopa. Är dushad och allt. Men inte sminkad och håret är inte fixat. Så det blir väl en ful - feel good - mix.


Vad tycker du om fötter:
Okej...Jag tål INTE andras fötter. Mina egna är fina o går bra. Haha. Dom får gärna masseras och smörjas in och kittlas lite. Men andras? NEJ tack.


Vad saknar du:
Pengar. Även om jag hade haft shit load of money, så hade jag fortfarande tyckt att jag hade för lite pengar. Annars finns det inte något jag saknar. Probobly för att jag faktiskt tycker att pengar löser det mesta. Folk säger att man inte blir lycklig av att ha pengar, men jag kan garantera att så är inte fallet. Iallafall inte för min del.


Hade du en bra kväll igår:
Ja absolut. Förutom en Bakis - Kenneth så absolut. Vi kollade film o mös.


Favoritdryck på morgonen: 
Endast vatten. Dricker alltid vatten fram tills lunch nån gång.


Rakar du benen:
Japp. Orkar inte med de här weet o grejer. Epilator gör för ont. Så man får helt enkelt leva med att ägna 10 min en gång i veckan åt benen.


När brukar du oftast gå och lägga dig:
Det är jätte olika. Men vardagarna brukar det bli ganska sent, speciellt eftersom Kenneth inte jobbar normala tider. Så vi är kanske uppe till 2-4 på vardagarna. Helgerna blir antingen jätte tidiga tex 22-23. Eller jätte sena 5-6 på morgonen.


Är du blyg?
Ingen tror mig men ja, jag är sjukt blyg. Jag försöker att inte visa det och jag brukar lyckas ganska bra. Det är bara när det gäller tex Kenneths släktningar o sånt som jag inte kan dölja det alls. Eller om man ska träffa nytt folk över huvudet taget.


Sysslar du med någon idrott:
Ehh nej. Men det ska det bli ändring på till vintern.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja det gör jag. Har varit med om det två ggr i mitt liv. Första gången med Johan och andra gången med Kenneth. Så ja, definitivt. Som tur är så har det (enligt min uppfattning) varit desamma för dom. Gällande mig.



Har du spytt offentligt:
Japp, hahaha! Jag spydde utanför en nattklubb på gågatan, varpå tre killar går förbi mig och säger "ojdå, hon borde åka hem". Jag reser mig upp och frågar dom, "vet ni nån efterfest?" Hahaha, klockrent. Deras miner var prislösa.


Vad skulle du göra om du vore tjej/kille för en dag:
Alltså helt seriöst. Jag skulle gå ut på en nattklubb, hitta en tjej. Dra hem henne och sätta på henne. Känna hur det känns att ha sex. Lätt! Sen skulle jag leka med mig själv. Hahaha.


Är du bortskämd:
Japp. Det är jag.



Vad gör du i morgon:
I morgon kommer jag sova, sova, sova. Sen blir de väl ganska lugnt med film o grejer bara.



Vad är det värsta du vet?: 
Människor som är själviska. Falska. Lömska. Inte står för sina åsikter.



Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
Nu när jag har så pass lite pengar som jag har, så brukar jag bara slösa 1000:- i veckan ungefär.



Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Brukar inte se känsidar som förebilder, men om jag måste välja får det bli Beyonce. Tycker hon är fruktansvärt vacker för det första. Kurvor och inte size zero, vilket jag inte tycker att någon passar i. Dessutom gör hon så mycket annat än bara sjunger. Hon skänker bort pengar till välgörenhet, hon hostar benefits och försöker helt enkelt hjälpa så många som möjligt. Hon lyckas göra så mycket, men ändå hålla ihop ett förhållande med JayZ, och ha ett "normalt" liv utanför karriären. Det tycker jag är strongt.



Vad längtar du till?:
Inget speciellt. Det ända jag kan komma på är Sensation White. Annars nä...



Har du bra vänner och äkta vänskap?
Japp absolut. Har alltid haft massor med vänner, men nu på senare tid har jag dragit ner på det, och behåller endast dom jag verkligen kan lita på.



En speciell dag du minns: 
Finns så många. Kan inte välja en specifik.



Hur gammal är du: 
24 år.


Tycker du om någon just nu: 
Jag tycker om många. Älskar få. Kenneth, Nano. Familjen och vännerna.



Du samlar på:
Inget. Har alltid varit en samlare innan. Men förra året rensade jag ut, så nu försöker jag hålla det så lite som möjligt. Men om jag måste svara så blir det klänningar och tunikor.




Gröna eller röda äppeln:
Äter aldrig äpplen. Men röda får det bli.



Vem ringer du när du är arg/ledsen: 
Definitivt Camilla. Utan tvekan. Känns som att hon förstår mig oavsett vad det gäller. Och att även om jag har "fel" så säger Camilla det till mig. Så att jag får en tankeställare. Vilket är bra, det är så vänner ska vara.


Vilken tid gick du upp idag:
Hmm.. Lite över 11.00


Har du sovit i din egna säng inatt:
Japp, sover alltid i min egen säng.


Har du strumpor på dig nu: 
Japp, och skor. Är i butiken och jobbar(?)


Är det okej att gråta:
Ja det är det. Det kom jag fram till för ett år sedan kanske. Innan dess har jag aldrig tyckt att det är okej att gråna. Jag hade aldrig gråtit inför nån innan dess. Eftersom jag såg det som en svaghet. Nu har jag helt ändrat mening, och ser gråtandet som mänsklighet helt enkelt. Känner man för att gråta, eller behöver gråta så ska man inte kämpa emot. Det finns ingen mening. Släpp fram det i stället, så mår man bättre sen.


När grät du senast:
Hmm... Måste varit under något av Kenneths och mina bråk.


Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Ja det vet jag. In i detalj! Jag skulle sätta undan 400.000:- . Jag skulle skänka bort (till wspa) 250.000:- . Jag skulle ge mina föräldrar 250.000:- . Dom resterade 100.000 skulle jag leva livet. Nått så fruktansvärt. Jag skulle rest, levt lyx, festat, och självklart shoppat.


Bär du glasögon eller linser:
Nope inget av det. Men det varar nog inte länge till, ska kolla synen denna månaden om jag får pengar över. Eftersom jag förmodar att jag har blivit halvblind.


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej, det viktigaste för mig är att dom är stilrena och passar till personen. Jag har tex upptäckt att jag inte behöver ha svart på mig alltid. Jag har hittat mina färger nu. Guld/Brons/Beige/Klarblå/Smaragdgrön. Det är dom färgerna jag klär i,och allting med dom färgerna blir genast snyggast.


När går du upp ur sängen en helgmorgon:
Runt 9-11 tiden, eftersom Nano behöver gå ut och kissa.


Vill du gifta dig:
Definitivt. Inte bara för att jag är lite "girly" och vill ha mitt stora bröllop med den fina princessklänningen. Men även för trygghetens skull. Ekonomin tex. Om det skulle hända något med den personen man "bor" med så har man inte alls dom rättigheterna som man hade haft om man hade varit gift med personen.


Vill du ha barn:
En dotter ska jag ha som ska heta Felicia. Hade varit kul om man
Jag vet inte. Jag har alltid velat ha en dotter och en son. Men jag vet inte längre.


Är du bra på att laga mat:
Hmm.. Svår fråga. När jag lagar mat så ser det förjävligt ut. Men i slutändan blir det alltid gott. Så jag får väl svara ja. Tillslut.


Är du flygrädd:
Ja, det är jag. Jag är inte speciellt rädd när flyget väl är uppe, det är mest när det är påväg upp eller påväg ner. Vet inte varför. Är inte speciellt rädd för att krascha, så det måste ligga något annat bakom.


Hur vig är du:
Haha, förvånansvärt vig måste jag säga. Eftersom jag inte är smal för 5 öre, utan rätt överviktig så måste jag ändå säga att jag är fantastiskt vig.


Är du musikalisk?:
Jag hoppas det, annars ljuger folk för mig. Haha.


Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten och endast vatten. Tycker inte att något annat släcker törsten alls.


Vilken är din favoritglass:
Ben & Jerrys. Helt klart. Finns inget som slår dom.


Tycker du om sushi:
Vet inte, eftersom jag aldrig har smakat det. Folk verkar dessutom ha så delade meningar, vissa älskar det och vissa hatar det. Så man får väl smaka det, även om jag inte tycker rå fisk verkar speciellt lockande.


Vad äter du helst när du ser på film:
Definitivt Chips. Älskar chips. Men det är det slut på nu när vi ska bli nyttiga.. Haha..


Har du tandläkarskräck:
Jag har en enorm skräck för tandläkare. Men ändå har det gått förvånansvärt bra när jag har varit där. Har lagat ett hål, och dragit ur en tand. Båda två gjorde ont, men inte så ont som jag trodde. Dessutom tog jag bedövning.


Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Har alltid varit kvällsmänniska, och kommer nog alltid att vara det.


Vilken ögonfärg har du:
Mörk bruna.


Hur ofta tränar/motionerar du: 
Haha, never... Men det ska det också bli ändring på.

Nu är Kenneth trött på mig igen..Har nog suttit här en timme och skrivit.
Ikväll blir de lite fest hemma hos oss tror jag. Så ni vet de. Vill ni trilla in så är det bara att ringa.
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback