Onsdag

Hej Alla!
I dag är jag lite bakis, men jobbar ändå.. I går så var vi bara hemma och kollade film, delade en flaska vin och åt vitlöksbröd. Den flaskan råkade bli två flaskor + nån grogg. Haha. Har ingen aning om varför. Så därför är man en aning bakis i dag.

För övrigt för er som undrar hur de går med ryggen så är det inte speciellt bra kan jag säga. Just nu har jag inte alls ont, det brukar komma på kvällarna. Jag har gjort det mesta för att bli av med det, men ingenting funkar. "Kronisk värk" kallar dom det. Nu har dom i allafall bestämt sig för att göra en ny röntgen på mjukdelarna och se om där finns något. På ett sätt vill jag inte att där ska finnas något, men på ett annat sätt vill jag att där ska vara något så jag vet varför jag har så ont.

Till nått annat.. I kväll händer det väl inte speciellt mycket i heller, men det är ju lill-lördag. Hade dock tyckt att det hade varit jätte roligt att göra nått i kväll, eftersom att jag börjar sent i morgon, men vi har verkligen inte ekonomin till det. Längtar verkligen tills Kenneths "rese-lön" kommer in. Vilket borde vara innan helgen, men man vet aldrig. Tyskt företag...

Nä, nu står Kenneth och lagar lunch till mig:) Lax, med ris och Hollandäsås:) Knappt gott. Så man får väl börja duka fram! Ha en fin onsdag!
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Semesterkatten

Hej Vickelus!

Otroligt härlig och medryckande blogg du skriver.

Har följt den ett tag. Tråkigt med ryggen,men du verkar ju kunna göra en massa kul och spännande saker ändå! Give us all you got Vicke!

/Semesterkatten

Postat av: Vickelus

Hej Hej! Tack så mycket:) Vad kul att du har hittat hit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback