Kvällen med Edith

Blev inte speciellt lyckad alltså. Den började helt okej, efter jobb så gick jag ner till Kronprinsen och handlade lite vin och öl. Kom hem och märkte att portkoden inte fungerar...Jahaaa tänkte jag... Fick leta reda på nycklarna och låsa upp, kommer in och kan inte tända ljuset...Nähää tänkte jag.. Men dom kanske har bytt portkod? Så jag går upp till min otroligt balla granne och frågar om hon har fått nån information om något byte. Det hade hon inte. Seeen började vi prata..Ja vi pratade nog i någon timme. Gick igenom hennes lägenhet, och jämförde den med min. Gick ner till min lägenhet och stannade där i en timme. Man kanske skulle bjuda ner henne på nån vinkväll nåndag?

I allafall, Edith trillade in vid 20 tiden nån gång. Vi kollade på Idol, och snackade skit:)
Drack lite vin, eller ja..Jag drack lite vin... Camilla drack inte något alls... Jag ville ut, det ville inte Camilla, men efter många om och män så lyckades jag övertala en nykter Camilla att gå ut. Väl ute hade jag mina supersnygga nya skor på mig, som inte alls dödade mig...Hade inte ens inläggen i.. Men det gick bra ändå. Dock tog vi bara varsin cider och sen gick vi hem igen. Tror vi var ute i 15 -30 min. Lyckat...? Nej, inte direkt.

Väl hemma så ställde jag mig och lagade ostschnitzel med potatisklyftor och Chili/Lime sås. Klockan 3 på natten....Kom på att jag inte hade ätit middag, hade helt glömt bort det. Grannen tog upp så mycket tid så att jag glömde det. Så det fick bli god mat, och massa vänner avsnitt.

Well Well, i dag gör man inte många knop. Ska snart börja städa och diska. Sen får man se om man kanske ska träffa Madde i kväll:) Det va sjukt längesedan och jag saknar verkligen henne. Katia får jag inte tag på..Hoppas det inte har hänt något...:(

Nä, man får väl vara nyttig eller nått.
Ha en bra lördag!
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Och jag saknar dig med! Men vi ses sen och tar igen det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback