Here We Go Again

Nu är Kenneth iväg igen.. Stack för några timmar sedan. Ska vara borta i 3 dagar..TRIST! Ja för det är det. Det positiva är dock mina älsklingar Edith, och Katia som kommer hålla mig sällskap dessa dagarna.


I kväll är det Ediths tur. Det blir lite vin o snack, sen får vi se vart kvällen bär av. Är ju verkligen enormt sugen på att breaka in i mina nya skor som jag knappt kan gå i..Haha, undra hur det ska bli. Kenneth sa "Vänj dig!" Eftersom han tyckte dom var sexiga o fina;) Så jag får väl helt enkelt vänja mig då;)


Nä, man får väl börja städa undan, Edith är på bussen påväg hit hörde jag.

Hoppas alla har en fin fredagkväll:)

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback