Helgen

Hej Svej!

Helgen har gått väldigt fort tycker jag. För fort. Ge mig helg igen! I fredes var jag dödstrött fast att det aldrig blev nån utgång direkt i torsdes. Men jag kollade runt lite på nätet och såg att det var den nya klubben som hade öppet. "The Klubb - Mojito". Plöstligt släppte trötthetsbegäret och Vicke var i gång.

Tjatade på Kenneth att vi skulle gå dit! Vilket han inte ville, han är inte direkt mycket för RNB. Men tillslut gav han sig. Så det blev några groggar innan, och lite film. "Kevin and Perry - Go Large". HELT SJUK film. Den är värre än Harald and Kumar/Freddy got fingered. Så ni kan ju själv tänka er.

Väl där så STORTRIVDES jag. Där var en hel del utlänningar iof, men det gjorde inget. Där var ingen sån "Eyyyy bruden". Det var riktigt bra stämmning, och musiken var klockren för dans. 

Tyvärr hade Kenneth fått i sig lite för mycket, och var tvungen att gå till toaletten om man säger så.... När han öppnade dörren stod vakten utanför, "det är nog dags att gå hem nu". Kenneth bad att få gå och hämta mig, eftersom jag var vid dansgolvet. Det gick bra, och jag fick t.om dricka upp min breezer innan vi var tvungna att gå. Har nog aldrig varit med om en så snäll vakt, som behandlade folk med respekt. Så ja, tummen upp för "Mojito".

I lördes blev det väldigt lugnt. Vi var bjudna till Kenneths mamma på middag tillsammans med hennes vännina och Gustav. Maten bestod av sjömansbiff som var jätte god, och jag är verkligen INGET fan av den rätten. Har knappt fått ner den tidigare när jag har råkat bli serverad den, men jag åt 3 portioner. 3! Det säger väl en hel del.

Efter middagen blev de lite tv-tittande och sen hem. Väl hemma så tände vi alla ljus och mös ner oss i soffan till rysaren "Joy Ride: Dead Ahead". Helt okej film, the bad guy hade världens äckligaste röst som jag fortfarande inte klarar av att tänka på. Han lät verkligen som en riktig äckelpäckel. Det blev i allafall sängdags direkt efter filmen, kunde knappt hålla ögonen öppna.

I går så kom pappa och hämtade Kenneth på morgonen i volvon. Kenneth skulle köra pappa till LBC och hämta lastbilen. Sen kom Kenneth hem och hämtade upp mig. Vi åkte hem till mamma som då tog bilen och körde iväg. Klyddigt...? Lite.. Mamma och pappa skulle upp till järstorp och tömma huset. Vi ska ha visning på järstorp nu i månaden nån gång. Det är inte lönt att vi har det kvar liksom. Vi hinner aldrig vara där. Bättre att lägga pengarna på nått annat, som butiken tex. Vi stannade i Bunkeflo och passade Nikita och Elliott till dom kom hem. Sen hjälpte vi dom lasta ur bilarna och plockade på oss lite grejer, som dom ändå inte behöver längre:) Sen blev det Mac D mat.
Så nu är vi en hårfön, dushtvål, kastrull, skärbräda, 648 stycken värmeljus, ugnsform, en rosa hårborste, sköljmedel och tvättmedel rikare. Haha, slipper vi köpa det. Väl hemma så satte vi på en film men orkade bara se typ 20 min, sen fick de bli sängen.

Så nu är man på jobb, och det är ganska dött. Mamma kom precis, så nu slutar jag;) Ska lätt gå in och lägga mig en stund, håller på att frysa ihjäl. Orkar verkligen inte bli riktigt sjuk nu. Känner att det är på gång, så man får väl passa på att kurera sig när man kan:)

Ha en fin måndag alla!

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback