Helgen med mera

Hajsan!
Är på ganska bra humör i dag känner jag..
Ser förressten att bloggen har fått ny design..
Gillar denna bättre än den förra.

Hmm, vad har hänt sen sist?
Kenneth är ju fortfarande i väg, och har varit nu i
6 dagar. Det är ca 5 dagar tills han kommer hem.
Det är verkligen jätte tråkigt utan honom, speciellt
på kvällarna. Men visst det har sina ljusa stunder
också, tex att vi får sakna varandra lite. Och jag umgås
lite mer med mina vänner.

Tordes när Kenneth åkte så gjorde jag typ inget förutom
kollade massa 80-tals filmer.

Fredes blev det tösakväll hemma hos mig. Camilla dök upp
vid 20 tiden, därefter Katia. Riktigt mysigt och trevligt, drack
lite vin och snackade i ett heeeela kvällen.
Zacki ramlade in, verkligen RAMLADE in genom dörren sent
på natten, så det fick bli hemfärd för Katia och Zacki.
Jag och Edith drog vidare till kära HB.......
Trevligt trevligt. Kvällen avslutades med att jag gick och handlade
Mac D.. Tre cheeseburgare och en stor pommes. Kände mig så sjukt
hungrig, att jag höll på att svälta ihjäl hela vägen från Gustav till
Davidshall........ Väl hemma och redo att kränga, gjorde sig fyllan
påmind och jag fick lägga in maten i kylen och krypa i säng..

Dagen efter (Lördag) blev väldigt lugn..
Jobbade först lite, o sen blev de att laga en riktigt hälsosam
middag. Kände mig tömd på energi sen gårdagen, så det blev
bandspagetti, med min hemmalagade sås.
Som innehöll massor med broccoli, morötter, svamp, tomater,
blomkål, och massa kryddor. Riktigt gott.
Hann ta 3 tuggor, sen kände jag att det var på väg upp igen.
Jahapp, bull sa jag. Och hoppade i dushen, det var nämligen
inflyttningsfest hos Agnes och Sara senare på kvällen.
När jag väl var vidgjord så promenerade jag och Nano dit.
PROMENERADE!!!! Vicke PROMENERADE!!
Flera kilometer kändes det som.
De va trevligt hos Agnes, men jag var såååå trött och hade inte
ätit något liksom. Så hemfärd redan vid 23 tiden.
Edith ringde senare på kvällen och undrade om jag skulle få
nått ryck på kvällen och gå ut med henne.. Hell no, sa jag och
tog på mig mjukisbyxor och Kenneths tjocktröja.
Burrade ner mig i soffan med Nano på magen och kollade filmer
hela natten. Lyckades få i mig tre stycken varma mackor.

Söndagen tillbringades med Edith i min soffa.
Hon ramlade väl in vid 3 tiden på dagen, o dagen därefter
kan bara beskrivas som extremt lat!
Vi åt pizza, knäppte upp byxorna, beklagde oss över att vi hade
ätit för mycket, tog tag i oss själva och gick o handlade glass, juice,
godis och läsk, beklagade oss lite till, kollade på kristallen, vräkte
lite, tog lite treo, tog lite samarin, rökte lite.
Ja, slappt helt enkelt.
Milla åkte väl hem vid 22 tiden nån gång, därefter blev de en runda
med lillen och sen soffan igen.

I går jobbade jag hela dagen, mamma kunde inte komma in.
Vi började vår rea i går. De ramlade in kunder hela dagen.
Jag kunde inte stänga klockan 18, som vi brukar för att
de kom nytt folk hela tiden. Fick stänga 19 i stället, och det var
endast pga ett slagsmål på gatan, och massa ridande poliser, samt
ambulanser o grejer. Det var ju MFF - HBG.

I dag började man jobba klockan 15.
Och det är väl ganska mycket rörelse i dag också.
Så passa på nu innan allt är utgallrat.

I kväll ska jag hem till mamma och pappa.
Vi ska kolla film och äta gott.
Kan behövas, det var längesedan jag var hemma i
Bunkeflo nu. Känns som att jag inte har träffat pappa på hur länge
som helst, och kära Nikita.

I veckan har jag ingen aning om vad som händer..
Så vi får väl se:)

Ciao


Älskar min pojke!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback