Gårkväll

Haj Haj!

Denise trillade mycket riktigt in i gårkväll. Som tur är hade mitt hemska humör gått över. Efter jobb så vilade jag o Kenneth oss i en timme. Städade sen upp lite lagom i tid tills Denise kom. Hon hade med sig Yoda, som är sååå liten:) Helt sjukt! Nano och Elliott var jätte facinerade. Dom lekte, o lekte o lekte HELA kvällen. Det kändes som att man hade tre stycken småbarn. Dom sprang verkligen fram och tillbaka flera gånger i rad genom lägenheten. Haha, såg jätte roligt ut.


Camilla trillade också in vid 20.00 tiden nån gång. Vi kollade Idol, och kändisjungeln och pratade en massa. Om allt i princip. Tex Denise kissbehov, som alltid är lika roligt att prata om. Haha, vi lekte mongolider och grejer:)


Efter många om och men, och massor av tjat på mig och Kenneth, så bestämde vi oss för att gå ut. Vi hade ju liksom inga pengar, inte så kul att gå ut då. Men det var gratis inträde o så, och resten löste sig. Det var en riktigt rolig kväll! Denise och Kenneth skrämde nog ALLA inne på Scandic. ( Höll på att skrika "öhhhhhhhhhh" till allt och alla ). Så det var en hel del som höll sig borta från oss.


Falafel som slutord, och hem i sängen. Vaknade i dag vid 11 tiden, och var verkligen hur pigg som helst. Vände mig om och kollade på Kenneth som verkligen såg ut att avlida, även i sömnen. Haha, BAKIS! Jag gick upp, tog ut Nano och gick in i butiken. Pratade väl med mamma i en timme eller nått.. Kände att nä, jag kommer må skit dåligt sen om jag inte sover lite till. Gick och la mig igen, och försökte verkligen somna. Det tog kanske 1 timme innan jag somna. Helt sjukt. Jag är inte sån här. Om jag har druckit dagen innan så brukar jag kunna sova lääääääänge. Men nej. Så vi får väl se hur jag mår i kväll.


För övrigt tror jag inte att vi kommer att göra några större bedrifter i kväll. Tänker vila upp mig tills helgen. Är ganska förbannad förresten!!

The Klubb, slog upp dörrarna för tre veckor sen. Likaså Mojito. NU har dom redan lagt ner, det var för lite folk som hittade dit. Skandal! -Om man ska öppna nått nytt så måste man för fan låta folket komma på att det finns en klubb till. Efter tre veckor så ska man vara glad om där kommer 10 pers på en kväll. Att redan stänga ner, när dom inte ens har gett det en månad tycker jag är skamligt! Så det så. Och ledsen blir jag eftersom det var ända klubben jag vet, som BARA spelade rnb.

Nä, nu blev jag sur igen. Tack för det mojito.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback