Doktorn.

I går kom Kenneth hem:) Jag hade varit flitig och städat hela lägenheten efter tjejkvällen dag innan. Lagade god middag - kycklingfilé med ris, kokta grönsaker, och cafe de paris sås. Riktigt gott. Efter maten tände jag massa ljus, och satte fram lite smått och gott som jag hade varit och handlat tidigare, satte på en skräckfilm som var helt twisted. Men den var bra, väldigt invecklad bara. Efter filmen tog vi en lååååååång dusch:) Välbehövlig för min del, den fyllan jag hade i lördes var ju inte att leka med, och man känner sig knappt äcklig dagen efter en fylla.

Har sovit såååå gott i natt! Har nog inte sovit så gott på... Ja, jag vet inte hur länge. Det trista är dock att jag fick gå upp klockan 7 i morse. Hade möte med doktorn i Bunkeflostrand. Har ju fortfarande mycket problem med ryggen, och nu hade jag ont förra veckan konstant. Det tar så mycket på humöret så man vet inte riktigt var man ska bli av. Ball tänkte jag, att ta mig dit..... Orka..... Men älskling gick upp samtidigt, och körde mig dit:) Väntade på mig medans jag var inne, sen körde vi till apoteket och hämtade smärtstillande och sen köpte vi varsin baugette. När vi kom hem hade vi lite tid över innan jag började jobba, så vi kollade lite på tv.

Kollade på "Cheaters" på tv400. Efter det så förklarade vi för varandra hur mycket vi tycker om varandra, och att vi aldrig ska bli som dom. Haha! Klassiskt.. Alla par/föräldrar/vänner säger ju så till varandra. "Vi kommer aldrig bli som dom", "Våra barn kommer aldrig bli så", "Vi kommer aldrig svika varandra". Tyvärr är det ju så att majoriteten kommer att svika oss. Antar att de ända man kan göra är att försöka så mycket det går att inte svika nån. :)

Så nu jobbar man i allafall, och här har inte varit en ända kund i dag. Nu är 50% rean slut. Det märks verkligen, innan har vi haft kanske ett medel på 40 kunder om dagen. Under rean alltså.
Men nu har det inte gått in 1 ända människa. Ärligt talat? Hur snåla är människor egentligen..

Till nått annat, i kväll ska jag och Kenneth hem till Milli. Vi ska kolla på nått nytt hon har börjat jobba med. Nånting med ljus och dofter och heminredning. Vi har dock inte pengar att handla för men det vet hon om. Men ville ändå att vi skulle komma dit och kolla. Så det får vi väl göra..

Annars ska vi inte göra nått i kväll alls. Jag är HELT död. Egentligen hade jag velat gå och lägga mig typ nu.. Och sova hela dygnet. Jag tror jag hade kunnat göra det, utan att vakna en ända gång.

Nä, nu börjar Kenneth störa sig nått så kopiöst och fäller ner dataskärmen var 5:e sekund.
Haha, jävla stör:) Men han är mitt stör.. Antar att han tycker att jag är tråkig som sitter och skriver.
Så jag får väl sluta skriva nudå.

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

feng shui eller vad det heter? (millis nya jobb hehe)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback