Det Märks Att Man Inte Är 15 Längre..

Ja för det gör det. Huvudet gör ont! Magen mår inte alls bra. Ögonen är röda och vattniga. Men fy fan kul jag hade i gårkväll!

Efter många om och men så lyckades vi fixa en riktig tjekväll hemma hos mig! Madde, Camilla och Denise. Riktigt trevligt att bara vara 4 stycken. Tror vi hann prata om ALLT mellan himmel och jord i går.

Utgång efter det, valde mellan Harrys och HB. Eftersom vi var ganska sent på det, så fick det bli HB eller Breeze som de nu heter. Det var jätte trevligt! Vi dansade nästan hela tiden, t.o.m Camilla;) Som ALDRIG dansar. Vid 3 tiden kände jag dock att jag var färdig med festandet, vet inte varför. Jag hade riktigt kul, men det var ändå något som fattades liksom. Madde mådde inte helt 100 i heller, så vi gick till Mac D. Två cheeseburgare senare och massa blånegrar som terrade oss, så var jag påväg hem. Helt slut! Och klockan var bara 3. Däckade direkt när jag kom hem, vaknde redan vid 9 tiden igen och har legat halvdöd i sängen sen dess.

Nu är frågan, varför kan man inte va som när man var 15? Jag var aldrig bakis när jag var 15-18.
Det har kommit nu. Det är nästan så jag hade kunnat stå över att någonsin dricka alkohol igen bara pga dagen efter. Trist, men så är det. Men jag ska inte klaga för mycket, jag mår definitivt som jag förtjänar i dag... Det blev en hel del vin i går... När jag satte in Bag in boxen i morse i kylen så kände jag att den var inte speciellt tung..

Från det ena till det andra, Kenneth kommer hem i kväll! Yeeeh!
Har saknat honom jätte mycket. Får hoppas det blir mycket mys i kväll om inte älskling är alldeles för utmattad. Nä, bränna ut lite serier kanske?

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback