Dagen blev INTE bättre i går

Nej för det blev den inte.

Mamma kom in i butiken och vi började småtjafsa om "reklam" grejer. Inte kul, jag vinner aldrig mot min mamma. Även om jag känner att jag har rätt, så drar jag mig hellre tillbaka och låter henne vinna än att "plocka ner" henne. Vet inte varför jag är så med mina föräldrar..

Lagade mat efter jobbet, som blev ganska god. Pannerad schnitzel, som såklart brände fast i hela järnet. Har fortfarande inte orkat diska efter mig. Känns som att panneringen sitter ganska hårt. Haha.

Kollade idol sen, och bunkrade upp med godis och grejer. Blandade en drink, med jordgubbar och grejer. En drink blev till två. Och sen visste jag inte vart jag skulle bli av så illa jag mådde... Hade jätte ont i magen, och ryggen började krypa på också. FAN, sa jag. Eftersom jag inte vill ta mina smärtstillande när jag har druckit alkohol. Iof bara 2 drinkar, men ändå. Vill inte blanda.

Efter X antal timmar så orkade jag inte stå emot längre, det fick bli tabletterna och 2 alvedon. Gick och la mig, men kunde inte somna. Inte förrens vid 2 tiden så släppte det lite i magen. Gud vad skönt tänkte jag, nu kan jag somna! Vilket jag gjorde.. MEN, klockan 6 på morgonen vaknar jag igen av att min rygg håller på att döda mig! Hade så fruktanvärt ont så jag inte kunde ligga ner längre. Fick gå upp och smälla i mig två tabletter till. Sen la jag mig på golvet, och försökte knaka till ryggen. ( Det funkar ibland, dock allt för sällan )

Kenneth reser sig upp och frågar vad jag sysslar med... Varpå jag bönar och ber att han ska komma upp ur sängen och "trampa" på mig. Trampa ut knutorna.. Han suckade lite, men gick ändå upp och började trampa på min rygg. Stackare, hade det varit jag och klockan haade varit 6 på morgonen så hade det krävts rätt mycket för att jag skulle gå upp.

Färdigknakad, och trött så gick jag och la mig igen. Tog väl 1-1½ timme till innan jag lyckades somna. Så klockan 10.00 i morse när jag skulle upp och öppna butiken gick inte direkt som jag hade hoppats på. Jag brukar snooza. Jag älskar att snooza. Såklart stängde jag av alarmet i sömnen.... Duktig Vicke. Nä, vi kan ju säga att butiken öppnades 12.20. GRATTIS, undra hur många kunder jag blev av med i dag...

Så ni förstår ju själva att denna dagen är rätt förstörd också. Hoppas dock att jag kan vända det. Denise och Yoda kommer hit i kväll, och ska snacka lite skit. Trevligt:) Måste först vila mig känner jag. Mamma kommer hit vid 15.00 tiden och då blir det raka vägen in i sängen.

Inte nog med i går, utan när jag loggar in på facebook i dag så ser jag att "club Mojito" är intställt på fredag. TACK för den. Jag har sett fram emot det sen förra fredagen, men NÄÄÄÄÄ...

Nä, nu ska jag inte förpesta er tillvaro längre.
Tack Madde, för att du också har såna här skit dagar! Och ja, tro det eller ej men i dag mår jag i allafall lite bättre än i går:) Puss

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback