Trött!

Ohh detta vädret. Det gör mig trött och irriterad! Jag brukar älska hösten, men detta är fan olidligt. Jag har nog fryst non-stop i över en vecka. Förskyld börjar jag bli också. Det är lite sådär halvt utruten förskylning. Jag tycker redan att det är jobbigt, men bara vänta Victoria tills förskylningen har brutit loss och är igång för fullt! Orka!


Jag blir mycket hellre förskyld nu än i slutet av nästa månad. Sensation White närmar sig. Och jag tänker inte missa det för hela världen. Lätt det roligaste, coolaste jag någonsin varit med om. Vilken upplevelse. Oavsett om man gillar musiken eller inte, så är det något man inte ska missa. Vi köpte biljetter i förrgår, så allting är bokat och klart!


Förra året så åkte jag och Kenneth själv dit, och jag kan helt ärligt säga att hade inte Kenneth övertalat mig att åka dit, så hade jag stannat hemma. Och definitivt ångrat mig så lännnnge. Eftersom jag tror de var första gången det hölls i Danmark.  Detta året blir det jag, Kenneth, Jocke och Fanny:) Vi kommer ha sååååå roligt! Synd bara att inte Katia och Zacki följer med också:( Men men..


I dag har man inte gjort så mycket.. Har jobbat nu i nån timme, och skrivit upp vilket vi ska ha från det nya sortimentet av Pilgrim. Såååå fina grejer. Jag vill ha allt själv!
Nu tar man det mest lugnt och väntar på maten:)

Robin är här hemma också, så han och Kenneth lagar hamburgare tror jag.. Ingen gourmetmiddag där inte.. Haha, nej jag älskar enkel mat..

Nä, nu ska jag gå och ta en cigg och fortsätta beklaga mig över det bedrövliga vädret vi har här hemma. Ta mig här ifrån.. Skicka mig till Grekland eller nått...

Ohhhhhhhh

Kolla!!! Varför ligger inte jag där?



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback