Torsdag!

Och bara två dagar till Sensation. Jaaa, jag vet att jag tjatar, men va fan. Jag känner fortfarande likadant som jag gjorde i mitt förra inlägg, allt är trist. Men jag försöker rycka upp mig nu. Kan inte gå omkring och sura hela tiden. Snart kommer min negativitet gå folk på nerverna.. Haha.


Nu har vi fått in nya pilgrims kollektionen förresten, och jag älskar den! Fullständigt. Hade velat ha på mig allt på samma gång om det hade gått. Men men. Tänkte lägga upp en mapp på Facebook med lite bilder på grejerna och döpa den till julklappstips:) Kanske inte helt fel!


I går var man på "Jag önskar jag hade råd att shoppa - Shoppingrunda" med Katia. Haha. Alltid kul o träffa dig gumman. Tyvärr har man så mycket o tänka på nu med butiken o allt, så man känner sig inte tillänglig speciellt ofta. Men de förstår du helt o hållet:) Eftersom du har samma going on med din butik och allt! Så de känns skönt att inte behöva förklara sig, och ursäkta sig själv när man inte har tid att träffas!


Nu sitter man här på jobb, och det har precis lugnat sig. Har haft jätte mycket folk nu sen nya pilgrim har kommit in. Men det känns skönt, att göra nått. Inte bara sitta o glo liksom.


I kväll händer det väl inte speciellt mycket. Jag ska göra en provsminkning inför Sensation. Med vita färger kombinerat med brons. Får väl se hur det ser ut:) Sen ska jag prova tova till håret extremt och se hur det ser ut. Hade behövt mer "Dust it". Den börjar ta slut....:( Kanske använda Björn Axens volummaster lite också. Yeah yeah, vi får se hur det blir. Ska försöka ta en bild tiill er:)


För övrigt lär det inte hända mycket i kväll, eller i morgonkväll (fredag). Hela fredagen går åt till att grovstäda lägenheten. Vi ska dammsuga, tvätta golv och torka av allting i lägenheten. Det är verkligen dax! Så det kommer vara jätte fint när Jocke och Fanny kommer på lördag.

Tror det blir lite dricka hemma hos oss, o sen tåget till köpenhamn. Blir väl att äta middag där, o dricka lite till för att sedan ta tåget igen till parken. Hoppas verkligen att detta blir lyckat i år med!

Ha en trevlig halloween alla!
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback