Torsdag idag

Och jag ligger helt på det veckomässigt. Varje dag jag vaknar tror jag att det är Måndag.. Hmm... Slår aldrig fel. Jeje..

I går blev det ingen lugn hemmakväll som jag trodde.. I stället körde vi ner till Falsterbo och träffade Kenneths brödrar. Åt middag, (hamburgare såklart) sen blev de lite snack o så. Lite lek med Nano och Molly som är en 14 år gammal borderterrie. Haha. Vi kan väl säga att hon inte var så pigg på att leka direkt. Sen blev de hemåt eftersom Kenneth skulle börja jobba natt.

Jag satt uppe hela natten i går o kollade på Greys Anatomy. Tog igen den nya säsongen:) Grät väl en eller två ggr. Är en sån sucker för greys. Kenneth kom väl hem vid 6 tiden, och jag hann knappt lägga mig i sängen förrens jag somnade.

Nu är man på jobb, och det är kallt som fan. Hackar tänder typ. Mammas kusin var in om här och berättade att han skulle ner till Thailand och jobba, och undrade om jag var sugen på några väskor. Hell Yeah sa jag. Och tog hans mejladress. Nu har jag mejlat iväg bilder på väskorna som jag vill ha. Så vi får väl se vilka han kommer hem med! Wohoo! Så glad är jag.

Nu ska jag stänga om en halvtimme, och då ska vi hem till mamma och pappa. Var ett tag sen vi var där hemma, så det passar bra. Pallar ändå inte laga mat iheller;) Haha.

Vi hörs väl i morgon! Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback