Sur Igen!

Jag fortsätter på mitt förra inlägg då, då:) Fast att det är 3 dagar senare typ. Haha.
Nu har jag sålt lite örhängen. Tror ni inte där är en idiot som har "köpt" två par, men inte satt in pengarna än. Inte ens svarat på mina mejl. Nu ger jag henne sista chansen. Betalar hon inte in pengarna nu så blir det negativt omdöme hos henne. Så det så:) (Skönt att klaga ibland)

För övrigt har det väl inte hänt så jätte mycket. I fredes blev det hemmakväll med mys och film. I lördes blev det en liten utgång fast att vi inte skulle och egentligen inte alls hade pengar, så nu har jag fett dåligt samvete. Kvällen tog dock slut väldigt fort eftersom jag inte alls mådde bra, hade nog den värsta huvudvärken på flera år. Drack typ ingenting alls ute. Så hem igen, äta lite och sen sängen direkt.


Söndagen sov man läääääänge, somnade nog inte förrens vid 7 tiden i lördes eftersom jag mådde så dåligt. När man vaknade så var det rätt in i duschen, och sen hem till mamma och pappa. Åt middag, spagetti o köttfärsås. Sen kollade vi på nya Harry Potter. Helt dyster, jämfört med dom andra filmerna. Lite ledsam. Hoppas den sista filmen är bättre.


Sen blev de hemåt, kollade på fråga Olle dokumentären. Haha, höll verkligen på att döööö av skratt. Där var en äldre kille, kanske 50+ som försörjde sig på att "komma" inför tjejer. Så tydligen hyrde man honom, för 500 kr. Sen kommer han hem till en, och frågar VAR han ska komma. Sen bara ställer han sig och gör det..... Rakt upp och ner... På 45 sek!!!! 500 kronor för 45 sekunder.. Helt sjukt. Dessutom hade han en Michael Jackson mask på sig. Alltså, jag höll på att ralma av soffan. 

Apropå tv, (från det ena programet till det andra) så är jag rätt sur på att Blog Awards som jag har sett fram emot inte visades i direkt sändning. För det andra så är jag ganska irriterad på att det visas denna lördagen i stället, i 30 MIN! Bara 30 min. Känns som att man kan lika bra gå och köpa tidningen i stället.... Sen undrar jag lite hur Kenza inte kunde få något pris alls? Det måste ju vara nått fuffens. Enligt mig, och säkerligen många andra så borde hon fått årets blogg IGEN. Men nej..

Nu e man på jobb i allafall, och i dag har man gjort sig iordning.. Återigen ska Helena komma i dag. Men tror inte att hon gör det.... Har precis slängt iväg ett sms till henne, får se om hon svarar. Personal Partner ska tydligen komma in i dag, och diskutera hur det går för Helena.. Hmm.. Ja... De ni... Så ja, smink och hår är iordning:) Och här kommer en liten bild!

Ha d nice


Köpa ny mobil kanske, med bättre kamera... Ehhh ja...

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kenta

Besser som man är måste jag bara kommentera att där är 2 bilder inte en ;D haha :p

Postat av: Vicke

Haha, i know:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback