Shopping!

Då var man och shoppade i går! Var ute i förrgår också och försökte hitta en jacka. Men nej, inget alls. Hittade inte stövlar i heller som jag ville ha. Men i går, hittade man äntligen en jacka, på Veromoda. Mörk grå skepparkavaj som man kan knäppa hela vägen i halsen. Jätte fin, är jätte nöjd! Nu är det bara skorna som fattas.


Redan onsdag i dag, känns som måndag. Riktigt skönt, halvägs till helgen. Inte för att jag ska göra något alls i helgen, nope. Även om jag får lite lön på fredag så ska jag inte använda ett öre, förutom till att bunkra upp med nått gott framför tvn. Kenneth jobbar hela helgen, och jag tänkte att det är perfect timing för mig att ha uppesittarkvällar SJÄLV och ta igen serier. Har inte hunnit se hälften av alla avsnitt som har kommit ut av Gossip girl, Greys Anatomy, OTH, MP, 90210 - så det är ett måste!
Tända ljus, godis, vin och ciggaretter, och mys med Nano. Kan det bli mysigare? I dont think so!

Har hört att alla ska på Halloweenfester i helgen, ha d så ball;)

Förresten, Helena som arbetstränar här kom hit i måndes. När jag väl var fixat! Så skönt det var! Håret var på plats, smink och kläder! Hon blev lite chockad. Det sa hon själv. Haha. Så nu vet hon att jag inte ser ut som en luffare, alltid..Haha, patetiskt jag vet.. Men vad fan..

Nä, nu orkar jag inte skriva mer. Börjar få huvudvärk känner jag..
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback