Onsdag

Redan onsdag. Halva veckan har gått. Känns som att det är Måndag, så ja det är ju positivt! Inte mycket har hänt sen Söndes, obviously. Mest jobbat, legat hemma och fryst. Det är ju knappt kallt ute, och inne för den delen. Fattar inte varför hyresvärden inte får tummarna hur röven och fixar till värmen i detta huset. Elementen blir bara halv-varma. Jag ligger liksom med duntäcke i soffan, och tjocka tröjor.

Till nått annat, biljetterna till Sensation White har kommit! Jippy! Iof inte vi som har dom, utan Jocke och Fanny. :) Jag längtar som sjuttsingen.

Förresten såg ni "Robins" i går på svt, jag höll på att dö. Dom hade skapat en parodi på Svenska Hollywoodfruar som hette Svenska Hollywood fruar i vanliga Sverige lägenheter. Vi kan ju säga att jag höll på att ramla av soffan av skratt. Efter det så hade han Pablo Francisco som gäst, eller hur det nu stavas. Återigen en skrattattack. :)

Idag händer inte mycket, har förresten gjort mig iording nu igen. Får se om Helena kommer hit i dag. Detta är sista gången jag tänker försöka få henne att inse att jag är inte stryk ful. Kommer hon inte i dag så får jag helt enkelt stå ut med att känna mig ful i hennes närvaro. (Jag sminkar mig inte längre, utom på helgerna om ni undrar..)

Kenneth ska iväg och köpa en ny bil förresten. Vi sålde den gamla för att vi behövde pengar, eftersom vi bara lever på min minimala lön för tillfället. Men nu har Kenneth fått ett nytt jobb, iof bara ett tillfälligt jobb tills han får ett annat, men bättre än inget. Så nu behöver han en bil.. Nattjobb.. Så nu får jag vara själv på nätterna igen!!!!!!!... KUL! Nej... Jag hatar det!!! Men vad gör man inte för pengar + att han kan hjälpa mig på dagarna i butiken om han inte är för trött.

Händer i helgen då? Är ganska sugen på att göra något! Något som inte kräver pengar.. Haha, så det får väl bli soffan och film. Dricka vatten och äta bröd.

Missa förresten inte "Blog Awards" på tv400 på lördag! 19.30 tror jag. Jag tänker inte missa det i allafall. Hoppas verkligen Kenza vinner i år också. Tycker att hon är den ÄNDA som har något som är värt att läsa om. Alla andra snackar skit och provocerar mest. Så, rösta på henne:)

Nä, nu mongar Kenneth sig så jag får sluta skriva nu. Ha d fint.
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: katia (your babe)

klart att jag va där... Im allways whit you =P hahahhaahh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback