Måndag!

Då vet det måndag igen.. Trist.. I dag jobbar man själv. Mamma och pappa ska till Tomelilla och träffa mäklaren. Huset är äntligen sålt. Känns trist, men ändå bra. Det är synd att det bara ska stå och förfalla, men har man inte tid så har man inte tid liksom. Då är det bättre att sälja det till nån som kanske har tid att renovera det, och som kommer att ta hand om det.

Försöker säga till mamma och pappa att dom hade trivts mycket bättre om dom inte hade haft så mycket saker, så mycket ansvar. Tex de huset, dom kommer må mycket bättre när det inte är två hus att ta hand om. Då är det bättre (enligt mig) att hyra ett hus/stuga eller nått när man har tid att åka bort. I stället för att tänka på att underhålla ett hus man aldrig är i nästan. Men visst, det är synd. För det är jätte fint.

Nä, till nått trevligare.. Nya Pilgrims katalogen har kommit:) Så får väl kolla igenom den! Annars händer det väl inte så mycket. Är lite smått irriterad bara. Helena, som arbetstränar här har alltid sett mig osminkad och håret krulligt och uppsatt i en knut typ.. = Fult. Så jag tänkte att för en gångsskull ska jag göra vid mig. Inte för att jag blir "snygg" kanske, men i allafall snyggare. Så hon inte tror att jag är en luffare eller nått. Så i morse fixade man håret, sminkade sig och tog på sig lite finare kläder. Men tror ni hon kommer i dag? NEJ! Mamma ringde precis och informerade mig.. Typiskt.. Har jag gjort mig iordning i onödan.. Ball...

Förresten.. Jag och Kenneth firar 1 år på torsdag:) Wohoo! Känns mycket längre, men men.. In a good way. Eftersom alla vårar pengar denna månaden går till Sensation White så ligger vi väldigt lågt. Det blir nog bara nån middag på mitt favoritställe i lund:) Och kanske bio. Får se.

Ha en trevlig måndag!
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback