Lördag!

I gårkväll så hade vi lite folk här hemma. Jätte trevligt! Katia kom precis som jag ville:) Det var väl höjdpunkten.. Hehe. Sen blev det utgång till Debaser... Urk säger jag. Vill aldrig mer dit. Bara massa vänster-vänster-vänster folk.

Jag orkar inte sånt. Allting måste vara så extremt för dom. (Vissa av dom). Jag menar ja, jag är höger. Men jag går inte omkring med blåa kläder, och pins över hela kroppen för att folk ska fatta att jag lutar åt höger. Nej, jag tycker det jag tycker. Behöver inte en hel garderob med palestina sjalar, scackrutiga kläder, piercingar, pins, kepsar där det står "Gå Till Vänster", rutiga skor och extravagant smink för att för att visa vem jag är. Absolut är det kul att alla inte har samma klädstil och så, men come on..

Jaja, eftersom vi inte gillade de stället men det var inte lönt att gå vidare till nått annat normalt ställe, så fick det bli kära Hb... Men det var rätt roligt faktiskt.. Denise, o Camilla vart där:) Så det lyckades ända bli en bra kväll:)

I dag blir det i allafall väldigt lugnt. Kenneth ska laga middag med fläskfile o grejer. Bakad potatis;) Sen blir det väl film och mys! Ha en trevlig lördag!

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback