Jag blir sur!

Ja det blir jag! För saker jag själv inte kan påverka.
Jag säljer lite grejer på tradera ju, med jämna mellanrum. Skön extra inkomst. På senaste tiden har jag lagt ut lite pilgrims produkter.

Tror ni inte där är en jävel som bara förstör för ALLA andra, som har köpt ett par ploppar av MIG! Jag är iof bara en i mängden, men ändå. Hon betalade och allt var bra. Sen går man in och kollar omdöme så har jag fått ett negativt!

Varför? Jo, för att idioten har tydligen bestämt sig för att ge ALLA negativt omdöme den dagen. Så ALLA säljare som hon har varit i kontakt med har fått negativa omdömen. Så jävla patetiskt. Det förstör ju hur mycket som helst för min del, jag kan inte radera ett omdömme. Jag kan inte skriva ett negativt tillbaka till henne, eftersom jag redan har gett henne ett positivt omdöme.

Nu är det en HEL MÄNGD av folk som inte kommer att handla mina varor eftersom dom inte tror att jag är seriös. Jag vet det, jag är själv så. Om jag handlar något på internet framförallt tradera, så handlar jag aldrig av någon som har ett negativt omdöme. Spelar ingen roll om det bara är 1 omdöme. Jag chansar inte på att jag KAN bli missnöjd med min vara.

Irriterad....? Ja,

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kenta

Fan va stört :( vissa folk är bara idioter..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback