Ingen bra dag..

I dag är ingen bra dag... Why? Har ingen aning. Bara känns kasst.

Skulle egentligen varit ledig dag, men nej. Mamma vart tvungen att åka iväg på möte i Lund med Chrilles läkare. Pappa skulle tydligen informera mig om detta i morse, så jag visste att jag skulle öppna i stället. Så blev det inte, halv 11 ringer pappa - Ehh.. Du får öppna i dag. Tack sa jag, och fick gå upp. En halvtimme innan man börjar jobba alltså..? Men det fick gå..

Nu är man på jobb, och det är dött, dött, dött i dag igen. Har sån ångest i dag. Vet inte riktigt hur jag ska förklara. Känner mig helt konstig.

Jag är jätte hungrig, men orkar inte laga nått...? Står hellre över maten då liksom..

Jag vill ut och shoppa, men hade jag fått tillfälle för det så hade jag nog valt soffan i stället...

Jag vill gå och lägga mig igen, samtidigt som jag är ganska pigg och känner mig nästan helt utvilad..?

Vet inte vad det är med mig i dag i allafall..

I går var Katia här:) Hon stängde sin blomsterbutik tidigare och trallade hit med chai-latte, och en jätte fin blomma i en hög vas. Fylld med stenar och runt om var det ett band med "pärlor". Jätte fin, verkligen! Så gulligt! Jag blev helt rörd. Så den har jag placerat ut fint i köksfönstret! Vår första växt!

I dag händer det väl inte speciellt mycket.. Även om det hade gjort de, så hade jag förmodligen valt att stanna inne och sura. Hoppas ni har en bättre tisdag än jag.

Nu fick jag precis Ellos nyhetsbrev, så man får väl gå in och kolla på lite kläder, bli på bättre humör. (Vilket jag inte kommer bli, eftersom jag inte har råd att köpa nått pga Sensation)...

Ciao


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback